Sari la conținut

Wizy.

Member
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Despre Wizy.

  • Dată Naștere 31.03.2001

Vizitatori Recenți Profil

858 citiri profil

Realizările lui Wizy.

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Insigne recente

2

Reputație Comunitate

  1. CTP, despre declarația președintelui: Un teatru de un prost gust desăvârșit Cristian Tudor Popescu: Motivul e evident. Întrucât PNL-ul are probleme mari cu pandemia, cu economia, în clipa de față, și cu încrederea oamenilor care a scăzut dramatic, până spre 33% chiar, de la 45-47%, ceea ce este dur - pentru că oamenii nu înțeleg că s-a făcut spre binele lor -, era clar că vor pierde (PNL - n.red.), atunci președintele Iohannis a început cu niște forțări. Prima a fost aia cu 15 mai. O dată politică, nu o dată nici epidemiologică, nici medicală, nici științifică. 15 mai a fost aruncat de domnul președinte ca să mai îndulcească pilula, să mai pompeze ceva oxigen PNL-ului în imagine. Nici nu știm, vedeți, continuă să crească numărul de morți. Azi avem 27, nu știm ce va fi. O cifră aruncată politic. Apoi a încercat să aducă niște omagii, ode Guvernului: „Ce bine a guvernat”, ca să compenseze această scădere. Până acum nimic deosebit. Dar, acum, vă mărturisesc... domne, totuși, mă uit la Klaus Iohannis de vreo 10 ani. Și în general cred că e aproape imposibil să mă mai surprindă vreun om politic cu ceva în România. De data m-a surprins. Nu m-aș fi așteptat. Are multe hibe Iohannis, e de o aroganță imensă, este distant, este trufaș, este rece. Domne, dar nu am crezut că e capabil de un asemenea kitsch. Ăsta este un kitsch, un teatru de un prost gust desăvârșit, demn de un politician de doi bani, cu „PSD, PSD, Jó napot kívánok PSD”. Nu l-am crezut capabil de așa ceva, să intre în această zonă care face și ea parte din politică. A intrat în zona mocirlei colorate, slinoase din politică. N-aș fi crezut că va recurge la așa ceva. A forțat lovitura politică peste marginile admise. Putea să spună - și ar fi fost cât se poate de corect, și ar fi avut efect -, PSD are un cazier încărcat în materie de trocuri și troace cu UDMR, fiecare în scopul lui. Înțelegeri pe colțul mesei, unele foarte grave, cum ar fi - putea să spună domnul președinte -, în 2017 declararea zilei de 15 martie, zi națională a maghiarilor din România, la paritate cu 1 Decembrie. Apoi, când s-au apucat pesediștii lui Dragnea să dea în capul ONG-urilor, în legea spălării banilor, unde au pus o prevedere cu privire la „precizarea beneficiarilor reali”, adică să arăți unde s-au dus banii. Era o aberație care ar fi sugrumat ONG-urile. Atunci, ONG-urile maghiare au zis „pas”. A venit domnul Marton Arpad, a discutat cu PSD-ul și s-a pus acolo, negru pe alb - n-au avut nicio apăsare domnii de la PSD -, să scrie „cu excepția organizațiilor neguvernamentale ale minorităților”. Făcând o discriminare grosieră în interiorul poporului român. A respins-o CCR pentru că era absolut strigătoare la cer. Putea să spună lucrurile astea domnul președinte și să spună că nu este de mirare că din nou au făcut ce au făcut acum, referindu-se la UDMR și la faptul scandalos - și care va rămâne - că în Camera Deputaților din România s-a aprobat în anul 2020 acest proiect de lege pentru autonomia Ținutului Secuiesc. Asta se consemnează, istoria va consemna. CTP: Mai degrabă decât trădător de țară, domnul Ciolacu e tembel Mulți cetățeni au zis „Bine le-a făcut Iohannis nenorociților care vând Ardealul! Bravo Iohannis!”. Asta este să dai frâu viscerelor. Hai să vedem. Ce interes avea acum PSD să treacă acest proiect de lege? Niciunul. Miza e mare chiar și pentru PSD. Îți pierzi electoratul. Este vorba despre tembelism. Mai degrabă decât trădător de țară, domnul Ciolacu e tembel. Stați puțin, CNA-ul, nu e o insultă. „Tembel” înseamnă o persoană delăsătoare. Nu înseamnă neapărat că este idiot. Nu! „Tembel” înseamnă un „lasă-mă să te las”, un ins care amână mereu, nu face lucrurile. Un ins cu mintea odihnită, asta înseamnă „tembel”. Să gândim. Cum să vândă PSD Ardealul? Cum să spună Iohannis așa ceva? De ce a urcat în zona asta a grotescului? Asta nu înțeleg, nu era nevoie de așa ceva. Cum să vândă Ardealul lui Orban Viktor? În UDMR putea să dea Iohannis, că UDMR-ul duce pe cârcă cât cuprinde. Dar de ce ieși și spui că e înțeles Ciolacu cu Orban? Adică Ciolacu îi dă lui Orban Ardealul, și Orban ce îi dă lui Ciolacu în schimb? Puteți, stimați telespectatori, să răspundeți? Ce-i dă Orban pentru Ardeal lui Ciolacu? Că asta întreabă și domnul Iohannis - „Oare ce v-a promis?”. Păi, ce dracu putea să-i promită pentru Ardeal? Adică pentru 5 milioane și ceva de români și un milion două sute de mii și ceva de maghiari. Ce să facă cu Ardealul ăsta în Ungaria Orban? E o absurditate.
  2. Nu vreau să ne gândim la relaxare, spune ministrul Sănătății, Nelu Tătaru. El spune că România nu a atins încă vârful epidemiei de coronavirus, iar de acest weekend depinde libertatea noastră. „După Sărbătorile Pascale, acest weekend este unul foarte important. Vedeți și dumneavoastră, este frumos afară, este ziua mare, este tradiție a weekend-ului de 1, 2 și 3 mai. Este o tradiție în care lumea ieșea, se întâlnea cu cunoscuții. Este un 1 Mai diferit față de alți ani. Dar, repet, la fel ca și de Sărbătorile Pascale, aceste sărbători, acest 1 Mai trebuie să fie altfel pentru a avea în anii următori 1 Mai și Sărbători Pascale normale, cu cei apropiați, cu cei dragi nouă, nu numai una, două sau trei persoane poate”, a spus Tătaru, aflat în vizită la Spitalul Judeţean de Urgenţă Vaslui. „Recomand încă o dată prudenţă, izolare voluntară, distanţare socială. Mă repet, nu am atins încă vârful. Nu vreau să ne gândim la relaxare, putem spera la o relaxare, dar momentul relaxării ţine foarte mult de felul cum gestionăm zilele de 1, 2, 3 mai şi poate săptămâna viitoare”, a adăugat ministrul.
  3. În aceste condiții, oficialitățile locale au relaxat măsurile, astfel că bazinele de înot, terenurile de golf, dar și alte sporturi și-au reintrat în funcțiune. "Australienii au obținut o învoire. Trebuie să repornim economia, trebuie să repornim societatea", a spus premierul Scott Morrison, preluat de CNN. Pe data de 8 mai a fost programată în Australia o ședință de Guvern în care vor fi discutate și alte măsuri de relaxare. Cum a devenit Australia cel mai sigur loc din lume în raport cu pandemia de coronavirus Situația din Australia s-a schimbat foarte mult în bine în ultima lună. Dacă în ziua de 28 martie, acolo s-au raportat 460 de cazuri de noi îmbolnăviri de COVID-19, pe data de 1 mai, numărul cazurilor a fost doar de 16! Și veștile bune nu se opresc aici. Regiunea Queensland nu a mai raportat niciun caz nou din 27 aprilie 2020, în timp ce Australia de Sud de mai bine de o săptămână. Toate aceste elemente i-au determinat pe oficialii australieni să declare că țara lor a devenit una dintre cele mai sigure din lume. Așa că au relaxat limitele privind adunările publice, de la două la zece persoane. De asemenea, în Australia de Vest au fost redeschise vineri parcurile naționale, iar 60% dintre elevii școlilor publice s-au întors în sălile de clasă. Și mai sunt și alte noutăți: bazinele de înot, dar și piscinile publice au fost redeschise, s-a dat iar drumul bazelor și terenurilor de golf, precum și pescuitului. În Australia, o țară cu aproximativ 25 de milioane de locuitori, au fost confirmate până la 1 mai 6.783 de cazuri de coronavirus și 98 de decese. Numărul pacienților care s-au vindecat este de 5.789. De asemenea, restaurantele, puburile și sălile de gimnastică se vor deschide la data de 15 mai, dar nu este exclus să mai apară noutăți importante după ședința de Guvern de pe data de 8 mai.
  4. Școlile ar putea rămâne închise şi în septembrie, dacă România va fi în continuare afectată de coronavirus, spune Ministrul Educației, Monica Anisie, potrivit A1.ro. Ministrul vrea ca toți elevii să poată urma cursurile online, până în toamnă. „Dacă cumva, Doamne Fereşte, ne vom întâlni cu aceeaşi situaţie pe care o avem astăzi, în septembrie, atunci trebuie să fim pregătiţi. Să nu mai existe ceea ce este astăzi. Pentru că haideţi să fim sinceri, am fost puşi într-o situaţie cu care România nu s-a mai întâlnit şi nimeni în lume nu s-a mai întâlnit. Prin urmare, a trebuit să luăm măsuri într-un moment de criză", a spus Anisie. Ministrul Educației adaugă că și-a luat angajamentul ca „până în septembrie să nu mai existe niciun copil care să nu aibă acces la tehnologie, la învăţarea asistată de tehnologie”. „Ministerul Educatiei va pregăti și lecții filmate. Cine le-ar putea face? Profesori voluntari avem și acum. Sperăm ca în toamnă să avem puse la punct toate lecțiile. Înregistrăm pentru toate clasele și la acele materii la care putem face lucruri interesante pentru elevi. Foarte greu am putut identifica și spații în care să filmăm. Sperăm ca din momentul în care nu vom mai avea stare de urgență să putem să ne întâlnim și să facem filmările”, a mai spus Anisie.
  5. Imagini revoltătoare surprinse la centrele de carantină din Galaţi. Cei care au fost cazaţi în mai multe locaţii, unele dintre ele noi, au lăsat dezastru după perioada de carantină: au distrus mobilierul şi au lăsat peste tot resturi menajare. Viceprimarul oraşului Galaţi, Picu Apostol Roman, este șocat de ceea ce a putut să vadă în centrul de carantină din municipiu. El a postat pe pagina sa de Facebook imagini cu centrele de carantină, cum erau înaintea sosirii oamenilor care au stat acolo și cum arată după plecarea lor. Foto: Viceprimar Picu Apostol Roman/ Facebook „Au venit buluc peste municipalitate, așa cum au venit buluc peste toate municipalitățile din România. Noi, aici, am căutat să îi primim omenește, să le găsim cazare bună, luxoasă chiar, să le asigurăm hrană. Și indiferent că e sâmbătă și duminică, să primească hrană caldă. Dar nu de puține ori am fost puși în situația să nu vorbim despre ce lasă în urmă acești oameni. Am tăcut o dată, de două ori, trei ori, dar nu mai pot să tac. Vorbim despre banii românilor, banii gălățenilor. Nu ne putem juca cu așa ceva. Va dați seama ce frustrare în rândul cetățenilor creează faptul că acești oameni care poate nu au contribuit cu nimic la statul român, că sunt aduși, cazați, iar în spatele lor găsim acest dezastru”, a spus edilul la Digi24. „Mobilier stricat... le-am pus la dispoziție un bloc nou-nouț. Nu a fost închiriat nimănui. Nu se poate să distrugi mobilier, să scoți prize din pereți. Sunt obiecte sanitare cu etichete pe ele. Sunt mame cu copii, familii întregi care au venit cu cățel, cu purcel de afară. Unii oameni sunt foarte decenți. Atenție, în acest material și în postarea mea nu am vorbit și nu am vrut să lezez oamenii decenți care au fost în carantină, dar ăștia”, a spus Roman.
  6. Wizy.

    [Creatii] OREO

    Lucrezi foarte frumos, imi plac efectele si textul. KW
  7. Wizy.

    Portofoliu - Maxwell

    Lucrezi foarte frumos, imi plac efectele si textul. KW
  8. Lucrezi foarte frumos, imi plac efectele si textul. KW
  9. Wizy.

    [Portofoliu] DRG

    Lucrezi foarte frumos, imi plac efectele si textul. KW
  10. SUV-ul de dimensiuni medii Mercedes-Benz GLC a venit ca înlocuitor în anul 2015 pentru vechiul GLK. Încă de atunci modelul a fost în topul SUV-urilor premium, şi chiar dacă între timp pe piaţă au apărut rivalii mai tineri pe această scenă, actualizarea lui GLC îl menţine în top. Mercedes GLC împărtăşeşte o mare parte din structură cu modelul Clasa C, şi nu este de mirare că primeşte acelaşi tratament pe care Clasa C l-a primit vara trecută – o restilizare minoră la exterior, câteva motoare noi precum şi echipamente înbunătăţite. La noi în redacţie a ajuns modelul GLC 300 d 4MATIC. Asta înseamnă că sub capota maşinii de test se afla un motor pe motorină de 2 litri care producea 245 de CP cu o cutie automată cu 9 rapoarte. Nu există modificări majore la exterior, însă au primit ceva atenţie barele de protecţie, farurile noi (acum toate cu LED), blocurile optice precum şi grila care acum este mai largă în partea de jos, toate acestea fac să îmbunătăţească puţin lucrurile. GLC rămâne o maşină destul de plăcută la exterior, chiar dacă există rivali mai atrăgători în această categorie.
  11. Aceasta este a cincea generaţie a Toyota RAV4, un model care rămâne una dintre cele mai rezistente maşini cu tracţiune 4×4 ce poate fi folosită ca maşină de zi cu zi, oferită într-un pachet relativ compact. Cel mai recent model RAV4 este construit pe platforma TNGA, care se traduce într-un interior care este atât confortabil, cât şi spaţios. În testul nostru ne-am plimbat cu un RAV4 cu putere hibridă. Acest sistem hibrid îi permite bateriei să se auto-încărcarce din mers, însă cea mai mare parte a puterii provine de la un motor pe benzină de 2,5 litri, care este asistat de două motoare electrice care produc în total 222 de CP. Combinaţia de motoare demostrează că tehnologia hibridă nu este lipsită de putere, acceleraţia de la 0 la 100 km / h durează doar 8.1 secunde. La acestea se mai adagă o transmie automată şi tracţiune integrală. Garda la sol de aproape 18 cm permite accesul pe off-road de dificultate mică şi medie RAV4 poate funcţia şi în modul pur electric, la alegerea şoferului, însă autonomia bateriei permite rularea unui număr mic de kilometri până când motorul termic preia controlul. RAV4 Hybrid oferă trei moduri de rulare – electric, unul Eco, ce maximează utilizarea sistemului hibrid, şi un mod Sport, în care întreg sistemul este optimizat pentru un răspuns cât mai rapid la apăsarea pedalei de acceleraţie.
  12. Wizy.

    Test drive Renault Captur

    Renault Captur este modelul care a lansat practic moda crossoverelor citadine, dominând acest segment în cei 6 ani de la lansarea primei generaţii. După cum sublinia un reprezentant Renault, în acest timp piaţa a devenit extrem de competitivă: dacă în 2013 Captur concura doar cu rivalul francez Peugeot 2008, astăzi segmentul este populat de nu mai puţin de 20 de modele, unul mai competitiv decât celălalt. Cu toate acestea, Renault Captur şi-a păstrat poziţia de lider de segment, cu vânzări de 215.000 de unităţi în Europa în 2018, în ciuda uzurii sale morale. A doua generaţie a modelului francez nu ar trebui să aibă nicio problemă în a menţine poziţia de lider a segmentului. Cu un design exterior mai degrabă conservator, e evoluţie a celui anterior, noul Captur reprezintă în schimb o adevărată revoluţie atunci când vorbim de toate celelalte caracteristici ale sale. Desigur, cel mai simplu de constatat acest lucru este din spatele volanului, de unde poţi admira interiorul tineresc şi foarte atractiv. Layout-ul planşei de bord, ergonomia comenzilor şi, în primul rând, calitatea materialelor şi a finisajelor reprezintă un pas uriaş făcut de francezi în direcţia cea bună, departe de ce ştim de la prima generaţie a lui Captur. La aceste calităţi se adaugă posibilităţile extinse de personalizare, atât ale interiorului cât şi ale exteriorului, pe care Renault le apreciază ca fiind cele mai numeroase din segment. Nici nu e de mirare, dacă ne gândim la cele 90 de combinaţii pentru exterior şi cele 18 pentru interior. Aici, atmosfera poate fi condimentată suplimentar cu cele 8 culori disponibile pentru iluminatul ambiental, astfel că sunt puţine şanse să găseşti un Captur configurat identic cu al tău.
  13. Potrivit noului nomenclator al Mercedes-Benz, GLE reprezintă SUV-ul de clasă mare al mărcii, corespunzător Clasei E. Actuala generaţie, lansată pe piaţă la finalul anului trecut, este de fapt primul Mercedes-Benz GLE cu adevărat nou, pentru că primul SUV care a purtat acest nume, cu o generaţie în urmă, a fost de fapt un facelift al celei de-a treia generaţii ML. Dintre inovaţiile introduse de noul model se numără suspensia E-Active Body Control cu o tensiune de funcţionare de 48 de volţi – o premieră în industrie, în timp ce pachetul de sisteme de asistenţă trece la nivelul următor cu sistemul Active Stop and Go Assist. Desigur, în interior străluceşte sistemul de infotainment MBUX cu ecranele sale mult prea generos dimensionate. De asemenea, noul GLE este mai capabil în off-road ca niciodată, graţie sistemului de tracţiune integrală 4Matic cu Torque on Demand (TonD), care poate varia distribuţia cuplului între cele două punţi pe o plajă cuprinsă între 0 şi 100%. Cu pachetul opţional off-road, această caracteristică a sistemului 4Matic este completată de un reductor care va spori capabilităţile în teren accidentat.
  14. Mazda 3 Skyactiv-X a fost modelul pe care a debutat noua motorizare a japonezilor, care combină avantajele motorizărilor diesel cu cele ale unităților pe benzină. Soarta a făcut, însă, ca primul model pe care l-am condus cu noua motorizare să fie noul SUV compact CX-30, o mașină care combină într-un mod foarte competent spiritul practic al unei mașini de familie cu cel rebel al unei sportive rasate. Sub capota lui CX-30, însă, motorul Skyactiv-X nu fusese complet cizelat, aflându-se încă în faza de preproducție, cu toate că primele impresii au fost foarte încurajatoare. Cu un ciclu de dezvoltare mai avansat, Mazda 3 a fost primul model disponibil comercial cu noua motorizare, iar redactorii Promotor au fost printre primii care l-au testat la Sofia în varianta la care ajunge la clienți. Întrucât pe timpul primului test drive au apărut și unele probleme (unitatea de management a motorului a intrat în modul de avarie), am decis să amânăm publicarea acestui test până după momentul în care vom putea cunoaște mai bine noua motorizare Skyactiv-X, într-un test drive mai relaxat, pe șoselele din țara noastră. Între timp, mașina a beneficiat de o rechemare în service pentru o actualizare de software, așa că am avut la dispoziție o variantă mult mai matură a tehnologiei Skyactiv-X. Înainte de a vă prezenta impresiile de conducere e bine să vedem însă ce înseamnă Skyactiv-X și cum funcționează noua tehnologie.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.