Sari la conținut

Epic a demonstrat grafica de nouă generație a lui Unreal Engine 5.2


VLM

Postări Recomandate

a72680563c9c4580d26f.webp?w=800&ssl=1

Cea mai recentă versiune a Unreal Engine a fost demonstrată de Epic Games în timpul evenimentului State of Unreal. Motorul care alimentează o parte semnificativă a jocurilor video de astăzi tocmai a suferit o serie de îmbunătățiri care ar trebui să le faciliteze creatorilor să lucreze la creațiile de ultimă generație.

Chiar dacă Unreal Engine 5 a fost lansat cu doar un an înainte, Epic Games lucrează constant pentru a avansa tehnologia, oferind dezvoltatorilor acces la noi instrumente care le permit să creeze jocuri de ultimă oră.

Compania a demonstrat în cadrul conferinței că susține astăzi modul în care camionul Rivian R1T își navighează într-un „mediu realist plin dens de copaci și vegetație luxuriantă”. Întreaga lume a fost pregătită cu Quixel Megascans , iar structurile stâncoase și stâncoase au fost create cu Quixel MegaAssembly.

Reprezentanții Epic au demonstrat noul sistem de umbrire Substrate în timp real în videoclip. Acest sistem oferă artiștilor posibilitatea de a compune și de a stratifica mai multe modele de umbrire, permițându-le să atingă niveluri de fidelitate și calitate care nu erau atinse anterior în timp real.

Deformează digital anvelopele în mod realist pe măsură ce traversează roci și rădăcini și reproduce cu acuratețe suspensia pneumatică independentă pe măsură ce camionul alunecă prin stropi de noroi și bălți, redate cu simulare realistă a fluidului și redare a apei. „R1T de ultimă generație prezintă cea mai recentă tehnologie și fizică a vehiculelor.”

În timpul prezentării, ni s-a arătat o lume mare deschisă care fusese construită prin tehnici procedurale. Artiștii erau responsabili doar pentru pregătirea unei porțiuni minuscule a site-ului; restul mediului a fost recreat automat.

Epic este o altă companie care este interesată să investigheze potențialul conținutului generat procedural (cunoscut și ca generare de conținut procedural sau PCG). În acest scenariu special, dezvoltatorii vor folosi reguli și parametri pentru a putea implementa și umple zone extinse. De asemenea, corporația subliniază faptul că dezvoltatorii vor obține capacitatea de a gestiona și opera pur și simplu într-o manieră lină atunci când plasează manual produsele.
 


Sursa: pewgame.com

CONNECT FIRE.USP.RO
b_350_20_000000_000000_ffffff_000000.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Inserat ca text bogat.   Lipiți ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost restaurat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.