Sari la conținut

Despre Tick Rate în CS:GO Source 2


jaxi_usp

Postări Recomandate

  -> Counter-Strike 2 urmărește să rezolve această problemă prin introducerea „sub-ticurilor” – o nouă arhitectură de actualizare care promite mișcare, împușcare și aruncare la fel de receptivă, indiferent de rata ta de bifă.

  -> Serverele CS2 vor putea să calculeze acțiunile tale precise între bifări și vor putea înregistra momentele exacte în care ai tras cu arma, ai sărit, ai aruncat o privire într-un colț și toate celelalte intrări necesare. 

  -> Cu această nouă arhitectură de server, Valve afirmă că rata de bifare nu va mai conta, oferind jucătorilor cea mai receptivă și precisă experiență din istoria Counter-Strike.

 

   

 

  https://youtu.be/GqhhFl5zgA0

 

 

 

 

Editat de jaxiᵘˢᵖ

Connect:

->CS.USP.RO [Competitive]

               ->ARENA.USP.RO [Multi Arena 1v1]

uspromania.png

->Steam: jaxi_usp

   ->Discord: jaxi_usp

server.php?ip=188.212.102.225&port=27015

server.php?ip=93.114.82.6&port=27015

server.php?ip=5.183.171.79&port=27015

 
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • jaxi_usp a schimbat titlul în Despre Tick Rate în CS:GO Source 2
  • jaxi_usp a blocat acest topic
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.