Sari la conținut

[Ts3] Regulament


IczuLetZ.

Postări Recomandate

Regulament Ts.Evict.Ro

Important:
 

În cazul în care sunteți deranjați pe unul dintre canalele publice, vă rugăm contactați un membru administrativ pentru soluționarea problemei.
Nu percepem nici un fel de taxă pentru canale permanente, grade de pe TeamSpeak sau orice altceva ce are legatură cu TeamSpeak 3.
În cazul în care sunteți deranjați de o singura persoana pe privat, rog să folosiți funcția "Add To Block", nu se vor aplica sancțiuni pentru insulte sau injurii în privat.
Nu tratați un membru Administrativ cu dispreț, în caz contrar se vor aplica sancțiuni.Însă în cazul în care sunteți provocați rog sa aveți la îndemâna o dovadă [înregistrare vocala/screenshot sau martor] pentru o potențiala reclamație.


Regulament General:
 

Nu puneți muzica ori înregistrări vocale pe un canal public. Pentru discuții aprinse/intime și/sau muzica folosiți un canal privat.

Nu utilizați nickname-uri obscene sau jignitoare, avatare cu tenta pornografica sau descripții ofensatorii.

Reclama către alte servere de TeamSpeak3 ori comunități de gaming din România este total interzisă.

Limbajul vulgar/jignitor sau de orice fel este interzis pe canalele publice.

Este interzisa conectarea de pe mai mult de 3 identități pe același ip, în cazul în care ești conectat de la o sala de internet, vom știi.

Este interzisa funcția de 'Record' pe orice tip de canal, conversațiile pe TeamSpeak3 sunt menite sa fie private
Nu este permis să utilizați avatar cu o persoană dacă nu este deacord.
Cei care folosesc diferite hack-uri pe serverele de counter-strike/samp nu o să fie sancționați și pe teamspeak, eventual doar o interdicție pe canal.

 

Regulament Admini:

Stati pe server doar cu nick-ul pe care ati primit gradul respectiv !
Nu copiați numele membrilor din staff, se numește copiere de identitate pentru furarea diverselor informații și se sancționează.
Interveniti doar atunci cand sunteti contactati !
Nu intrati pe alte canale daca nu aveti aprobare de la adminul/fondatorul canalului respectiv !
Nu aveti voie sa va dati channel admin pe diverse canale, riscați remove !
Nu faceti canale la Servere publice, decat daca exista o cerere pe forum !
Raspundeti cererilor prin pm ale utilizatorilor de creare a canalelor permanente !
Dupa ce ati creat un canal pe TS aveti obligatia sa va scoateti "Channel adminu" dupa respectivul canal !
Nu acordați ban/kick pe motivuri aiurea exemplu (ratat, esti prost și multe altele) o să fiți sancționați cu down sau remove, depinde de gravitatea situației.
Nu acordați ban/kick în prostie să demonstrați că aveți rank mai mare și să dați ban și să scoateți, o să fiți sancționați destul de drastic la această regulă.
De acum înainte să nu mai văd ban-uri pe teamspeak cu motivul salut, ieși și ce mai este. Acordați banuri cu motive plauzibile (reclamă, injurii) și ce mai este.
Nu acordați grade care nu țin de canalul unde aveți acces sau grade care sunt de la diferite clanuri.

Informatii Canale Permanente:

La crearea unui Canal Permanent, un singur "Fondator pe acest Canal" va fi oferit de către Administrație, dar dacă doriți se mai poate adaugă încă +1 extra, însă pe proprie răspundere.
Numele unui canal Permanent nu trebuie sa înceapă cu un simbol sau cifra. Exemplu: $andu , A-NUME, 1.NUME , [nume]
Numele canalului NU trebuie sa conțină mai puțin de 3 caractere. Exemplu: z / wow / yo / QQQ / etc.
Pentru canale permanente, vă rugăm creați o noua cerere după modelul acesta.
De altfel, aveți în vedere ca orice canal din secțiunea Canale Private se va șterge din următoarele motive: Lipsa activitate, încălcarea regulamentului de către proprietarul acestuia.
La crearea unui canal permanent, nu se vor accepta mai mult de 2 Subcanale.
Nu este permis să adaugi pe canal o persoană fiind interzisă, asta e posibil doar la serverele de mix.

 

Este interzisă folosirea cuvintelor obscene în numele ori descrierea canalului altfel canalul va fi șters automat de către Evict-Guard.
Orice canal cu inactivitate de cel puțin 3 zile va fi șters automat de către Evict-Guard.
Fondatorul poate să facă ce poftește pe canalul lui, asta include kick și adăugarea acceselor aferente [Admin/Cenzura/Operator etc] pe canal.
Este interzis cu desăvârșire postarea linkurilor în descrierea canalului prin care permit sa: Salveze IP-urile oamenilor ce dau click pe canal. În cazul in care se gaseste un astfel de link în descrierea canalului, acesta va fi: Șters și Adminii canalului ce sunt prezenți vor fi sanctionați cu până la 7 zile [ban]

Reclamatii:

Pentru fiecare reclamație se va face un nou topic, in conținut sa fie precizat numele reclamatului.
Orice reclamație nou deschisa trebuie sa aibă o dovada (înregistrare sunet sau screenshot) pentru constatare, in caz contrar reclamatia va fi declarata "Invalida".
In fiecare reclamație nou deschisa, postează doar reclamantul , adminul reclamat si staff-ul EViCT. In caz contrar veți fi sancționați.
Intr-o reclamatie adresata catre un membru din Administratia EViCT, va posta un alt membrul al Staff-ului (adica nu cel reclamat).
Se tine cont insa, fara o dovada plauzibila cuvantul unui Administrator Super Moderator sau Moderator este prioritar in orice conjunctura.

Regulament Admini:

Stati pe server doar cu nick-ul pe care ati primit gradul respectiv!
Interveniti doar atunci cand sunteti solicitati!
Nu intrati pe alte canale daca nu aveti aprobarea de la adminul canalului respectiv!
Nu aveti voie sa va dati Channel Group pe diverse canale!
Nu faceti canale la servere publice, decat daca exista o cerere pe forum!
Raspundeti cererilor prin pm utilizatorilor care au solicitat canalelor permanente!
Dupa ce ati creat un canal pe TS aveti obligatia sa va scoateti Admin-ul de pe respectivul canal!

 

Sancționări 

 

Reclama către o altă comunitate/ori alt server ce nu aparține comunitatii. - Banul maxim alocat grupei Administrative.
Injurii/Jigniri pe un canal public ori privat - Maximum 72 ore. [Depinde de gravitate.]
Evitarea banului, interdicției ori cenzurei - Maximum 48 ore.
Abuzarea de 'Premium Members' prin a intra pe unul sau mai multe canale folosind funcția de 'ignorare parola la canale' este sancționată cu revocarea permisiei pe termen nedeterminat.
Alte sancțiuni nespecificate - Maximum 3 zile.
Proxy - Avertizare/Ban Permanent.

 

Sancționări Administrative

În cazul în care, un membru ADMINISTRATIV al comunității încalcă regulamentul, se va decide o penalizare/sancționare variabila în funcție de votul din camera administrativa. 

Se adaugă și faptul ca, depinde de gravitatea motivului de sancționare, se va revoca gradul temporar pana când se ia o hotărâre în camera administrativa definitiva.

 

Membru Admininistrativ este aceea persoana care deține următoarele grade pe platforma noastră de TeamSpeak3:

Administrator

Super-Moderator

Moderator

și/sau alte grade ce dețin permisiuni de a controla teamspeak-ul [kick/ban/creare canal/etc.]

Nota: Orice cerere venita din partea unui Fondator canal este tratata ca si cum respectivul este detinatorul canalului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.