Sari la conținut

merKos

Member
  • Număr conținut

    89
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre merKos

  • Dată Naștere 21.10.2002

Metode de contact

  • Steam
    nema

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Realizările lui merKos

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reacting Well
  • Week One Done

Insigne recente

61

Reputație Comunitate

  1. somnoros ajunge Aseara asa de beat am fost....
  2. Un user scrie inceputul unui proverb / zicala / vorba de duh iar urmatorul o completeaza dupa bunul sau plac ! Încep eu: -Vorba multă.... Spor la joc.
  3. Un avatar cu border nu sunteti in stare sa faceti ... Sa dea cineva T/C.
  4. Această modalitate se poate folosi doar pe dispozitivele cu iOS! Pasul 1. Intrăm pe Safari și accesăm acest link: STERS Pasul 2. Instalăm prima aplicație non-vip. Pasul 3. Intrăm la setări/general/gestionare profiluri-dispozitive pentru a verifica aplicația și ai acorda încredere că nu face probleme dispozitivului. Pasul 4. Accesăm aplicația. Pasul 5. Căutam pe "search" - teamspeak3 și apăsam pe GET or Download. Pasul 6. Intrăm pe teamspeak3 ne punem numele nostru pe care îl dorim și ne conectam la server. BAFTĂ ! dacă nu vă merge, îmi puteți da mesaj pe forum/wapp/ts!
  5. merKos

    Counter-Strike

    Counter-Strike (cunoscut ca și CS) (pronunțat [ˈkaʊntəˌstɹaɪk]) este un mod al cunoscutului joc video Half-Life ce face parte din clasa jocurilor First-Person Shooter (FPS) tactic, abreviat "CS", realizat de Minh Le și Jess Cliffe. Acest mod a fost dezvoltat într-o serie de variante de la lansarea originală, ce conține în prezent Counter-Strike Condition Zero, Counter-Strike Source și Counter-Strike pentru platforma Xbox. Ultima versiune a acestui joc este Counter-Strike Global Offensive. Semne ale influenței majore pe care Counter-Strike o exercită pot fi văzute în apariția unor mod-uri pentru jocuri ca Quake III Arena, Unreal Tournament și alte FPS-uri ca Global Operations, America's Army, Call of Duty, True Combat Elite și multe altele. Din luna mai a anului 2006 până în prezent Counter-Strike este cel mai jucat FPS din lume. În anul 2002 erau peste 30.000 de servere po**CENZURAT**te pe Internet pentru Counter-Strike, al doilea fiind Unreal Tournament cu aproximativ 9.800 de servere. În 2004 statisticile GameSpy arătau că peste 85.000 de utilizatori jucau simultan Counter-Strike, iar în 2006, Steam arată cu regularitate că 200.000 de utilizatori joacă Counter-Strike. EVOLUȚIA COUNTER-STRIKE 1999-2012: Oficiale Hostage Rescue (Salvarea ostaticilor) - Trupele anti-tero trebuie să salveze ostaticii pentru a câștiga, iar teroriști sa îi împiedice. Bomb Defusal (Dezamorsarea bombei) - Un terorist ales la întâmplare primește o bombă, el o poate planta la una din zonele cheie ale hărții. După ce plantează bomba ea se va detona automat după câteva secunde. Dacă trupele anti-tero ajung la timp și o dezamorsează ei câștigă, iar dacă nu, teroriștii câștigă. Assasination (Asasinare) - Un membru anti-tero este ales la întâmplare pentru a deveni VIP, acesta nu poate cumpăra nimic, are doar un pistol și are armura mai mare decât orice jucător. Trupele anti-tero trebuie să protejeze VIP-ul și să-l ducă teafăr la un punct de siguranță (cel mai folosit este elicopterul), iar teroriști trebuie să ucidă VIP-ul. Escape (Evadarea) - Teroriștii nu au posibilitatea de a cumpăra echipamente, ei vor trebui să ajungă la punctul de scăpare predefinit. Membrii anti-tero vor trebui să îi împiedice pe aceștia înainte de a ajunge la punctul respectiv. Neoficiale Nu există o listă exactă de tipuri de jocuri neoficiale din cauza că oricine ar putea inventa un nou tip de joc sau încalcă regulile unui tip de joc neoficial. Fight Yard (Curtea de război) - Aici membrii echipelor trebuie să se lupte folosind obiectele din jur ca acoperire. De obicei aceste hărți nu au zonă de cumpărat echipament dar armele se găsesc prin jur. Sniper War (Războiul lunetiștilor) Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind arme cu lunetă. De obicei aceste hărți includ și turnuri de tragere, iar armele se găsesc prin jur. Combat Skill (Îndemânare de război) - Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind armele din jur sau cumpărate (dacă este inclusă zona pentru cumpărare în hartă) și obiectele ca acoperire. CSS (Hărti Source) Similare cu hărțile normale, sunt îmbunătățite vizual și grafic, aduce un nou tip de gameplay similar cu cel din jocurile construite pe platforma source. Knife Arena (Arena cuțitelor) - Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind doar cuțite. Grenade War (Războiul grenadelor) - Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind doar grenade. Gun Game (Jocul armelor) - Membrii echipelor ucid membrii adverși pentru a se avansa la un nivel superior. Cu cât nivelul jucătorului este mai mare cu atât primește arme mai bune decât cele precedente. Zombie Maps (Hărțile cu zombie) - Aici toți membrii echipei sunt zombie, ei trebuie să atace ceilalți membri ai echipei adverse doar cu un cuțit pentru a-i trece de partea lor. Death Match (Meciul morții) - Aici jucătorii trebuie să se ucidă între ei fără echipe, iar ultimul rămas câștigă. Surf - Aici jucătorii trebuie să surfeze pe niște "pante", să găsească arme și să se ucidă. În general, în astfel de hărți, dacă un om cade jos de tot ajunge într-o "închisoare", care poate fi deschisă prin mai multe butoane apăsate. Respawn (Reînviere) - Aici jucătorii își pot alege orice arme vor ei (un set de arme; ex: Desert Eagle și M4A1). Ei, când mor, nu trebuie să aștepte să moară toată lumea, ci, pur și simplu, reînvie. Death Run (Cursa mortală) - În acest tip de joc anti-tero trebuie să parcurgă un traseu cu obstacole în timp ce un singur tero activează capcane.Anti-tero prinși de acele capcane sunt uciși și trebuie să aștepte până când toți anti-tero au fost uciși sau dacă un anti-tero a ajuns la capătul traseului unde ia niște arme și de acolo pornește spre tero să îl omoare. Aici sunt și 4 sau uneori 8 tipuri de cuțite care se pot schimba prin comanda:bind + (tasta) "say /cuțit" sau bind + "say /knife" sau prin scrierea în chat apăsând tasta y (dacă aveți tastele obișnuite de la counterstrike) /knife, însă există și modul clasic unde anti-tero nu au opțiunea ajutătoare de /kinfe (sau /cuțit), modul clasic față de knife mode este unul mai complex și necesită mai mult timp, majoritatea jucătorilor alegând să joace knifemode (cu /knife sau /cuțit) însă există și jucători mai buni (așa-ziși PRO) care joacă în modul clasic, unde trebuie să străbată orice capcană.
  6. Era iulie 1982 când Atari, una dintre cele mai bune companii de tehnologie din lume, a plătit nu mai puţin de 21 milioane de dolari pentru drepturile de autor ale filmului lui Spielberg „ET. The Extra Terrestrial”. Howard Scott Warshaw a fost programatorul care însărcinat cu producerea jocului. Warshaw trăia pe cai mari la Atari după ce tânărul de 24 de ani crease jocul video de succes „Raiders of the Lost Ark”, după un alt film de-al lui Spielberg, Indiana Jones. „Mi-au dat 5 săptămâni să făc jocul. În mod normal un joc video se producea în 6-8 luni”, mărturiseşte programatorul. „Am mers şi am vorbit cu Spielberg, i-am explicat planul meu şi i-am spus că trebuie să facem ceva inovator. Filmul a fost unul foarte bun şi trebuia să facem un joc foarte bun. Chestia era că trebuia să facem un joc în 5 săptămâni”, continuă el. „A fost cel mai greu proiect la care am lucrat. Mi-au instalat un sistem şi acasă pentru a putea lucra aproape non-stop”, povesteşte Warshaw, care a fost singurul programator al jocului. Atari a comandat 4 milioane de copii şi şi-a bugetat o sumă de 5 milioane de dolari pentru advertising şi marketing. „Şefii credeau că atâta timp cât numele ET va apărea pe cutie, jocul se va vinde în milioane de copii”, spune Warshaw. Ceea ce nu a fost chiar o minciună. La început jocul s-a vândut foarte bine, apoi au început să se spună despre joc că are probleme serioase. Jocul avea prea multe bug-uri şi nu era distractiv. În decembrie 1982, Atari a anunţat că a înregistrat vânzări dezamăgitoare. S-au vândut în jur de 1.5 milioane de copii din cele 4 milioane comandate. În al doilea trimestru 1983, Warner,compania mamă a Atari, a anunţat că are pierderi de 310 milioane de dolari. Un an mai târziu Warner a vândut Atari pentru 240 milioane de dolari. Warshaw a ieşit din industria jocurilor video, a fost broker imobiliar o perioadă, apoi s-a reîntors în industria jocurilor, dar a găsit-o fără farmerc, iar acum este psihoterapeut, „fluent în engleză şi în limba tocilarilor”
  7. League of Legends cel mai jucat joc al anului 2018 Jocul „League of Legends” este unul de tip MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) și a devenit cel mai mult jucat în Statele Unite ale Americii și Europa, iar în Asia este în creștere printre preferințele jucătorilor. Datele au fost colectate de DFC Intelligence și arată că LOL a adunat 1,3 miliarde de ore de joc. La distanță este „World of Warcraft” cu doar 600 de milioane de ore, în scădere față de anii precedenți, notează gamezone.com. „Faptul că un joc online ca League of Legends a strâns peste un miliard de ore online, într-un an, arată că lucrurile se schimbă în industria jocurilor”, a spus directorul executiv al DFC Intelligence, David Cole. Acesta a mai afirmat că franciza Halo a depășit recent pragul de două miliarde, dar asta pe o perioadă de șapte ani. Deși WOW scade, Diablo 3, un alt titlu al Blizzard, crește, reușind până acum rezultate impresionante și ar putea depăși World of Warcraft în următorul an. „Diablo 3 a fost lansat abia în mai, dar în 45 de zile a strâns peste 172 de milioane de ore de joc online și poate că ar fi stat mai bine dacă nu era lansarea întârziată”, a mai declarat Cole. League of Legends a fost lansat în octombrie 2009 și este inspirat din „Defense of the Ancients” (DotA), o hartă din „Warcraft III”. Acțiunea jocului se desfășoară între două echipe egale de „Campioni”, trei vs. trei sau cinci vs. cinci. Din iulie 2012, sunt 100 de „campioni” diferiți, ultimul fiind „League of Legends: Jayce, the Defender of Tomorrow”. TOP 10-cele mai jucate jocuri 2018: -League of Legends - 1,292,502,456 -World of Warcraft - 622,378,909 -Minecraft - 371,635,651 -Heroes of Newerth - 184,520,156 -Diablo III - 172,907,605 -Battlefield 3 - 171,852,550 -MapleStory - 165,503,651 -Starcraft II - 163,980,293 -World of Tanks - 145,702,931 -Call of Duty: Modern Warfare 3 - 126,754,082
  8. Death Stranding la E3 Următorul proiect al celebrului creator de jocuri Hideo Kojima este unul dintre cele mai așteptate anul acesta. Un trailer al jocului a apărut în 2016, iar de atunci, pe internet, au mai apărut și alte filmulețe din joc, dar încă nu au fost dezvăluite secvențe de gameplay. De aceea, este de așteptat ca vizitatorii E3 2018 să vadă pentru prima dată secvențe din jocul japonezului Kojima. Tot ceea ce am văzut până acum sugerează că Death Stranding este un joc ambițios, ciudat și intrigant. Pentru acest joc mai mulți actori, printre care Norma Reeedus (The Walking Dead), Mads Mikkelsen (The Hunt) sau Guillermo del Toro (regizorul filmelor Pans Labirinth sau The Shape of Water) și-au împrumutat înfățișarea și vocea. www.deathstranding.com
  9. merKos

    PRIMELE CONSOLE CREATE

    Inginerul de televiziune Ralph Baer a conceput ideea de televizor interactiv în timp ce construia un televizor pentru compania Loral, în The Bronx, New York. A explorat ideea în continuare în 1966, când a fost inginer șef și manager al diviziunii de design a echipamentului la Sanders Associates. Baer a creat un joc video simplu numit Chase, cu doi jucători, care putea fi afișat pe un televizor standard, în care două puncte se urmăreau reciproc pe ecran. După o demonstrație pentru directorul de cercetare și dezvoltare Herbert Campman, proiectul a fost finanțat și făcut „oficial”. În 1967, Bill Harrison s-a alăturat proiectului și a fost construit un pistol optic dintr-o armă de jucărie, care era îndreptat către o țintă controlată de jucător. Bill Rusch s-a alăturat proiectului pentru a se spori viteza de dezvoltare și, după puțin timp, un al treilea punct controlat de consolă a fost introdus pentru a se crea un joc ping-pong. Cu mai multă finanțare, au fost create alte jocuri, iar Baer a avut ideea de a comercializa consola către companiile de televiziune prin cablu, care puteau transmite imagini statice ca fundale pentru jocuri. În februarie 1958 a fost prezentat un prototip vicepreședintelui Teleprompter, Hubert Schlafly, care a semnat un acord cu Sanders. Industria televiziunii prin cablu era într-un declin în anii '60 și '70 și din cauza unei lipse de finanțare, echipa a fost nevoită să găsească alternative. Dezvoltarea hardware-ului a continuat, rezultând prototipul „Brown Box”, care avea două controlere, un pistol optic și șaisprezece comutatoare pe consolă cu care se selecta jocul care avea să fie jucat. În a doua jumătate a anului 1969, Baer a semnat un acord cu Magnavox. Principalele modificări ale Magnavox asupra consolei au fost utilizarea circuitelor detașabile pentru schimbarea jocurilor și eliminarea culorilor din grafică, în favoarea unor straturi de material transparent care se aplicau pe ecranul televizorului, pentru a reduce costurile de producție. A fost lansată în mai 1972 sub numele de Magnavox Odyssey. AN mai 1972 EUR 1974 JAP 1975 AN 1975 AN 1975 AN 1976 JAP 1977 JAP 1977 https://ro.wikipedia.org/wiki/Istoria_consolelor_de_jocuri_(prima_generație)
  10. Mai aștept lucrări.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.