Sari la conținut

Românii, din ce în ce mai interesați de mașinile electrice. Câți bani primești de la stat pentru o astfel de mașină


TheRedX

Postări Recomandate

Potrivit publicației spaniole As, citată de France Football, directorul sportiv al parizienilor, Leonardo, a luat deja legătura cu anturajul starului argentinian. În plus, publicația TYC Sports susține că oferta francezilor e mai atractivă decât cea de la City, iar PSG e dispusă să "spargă banca" pentru a-l aduce pe atacantul de 33 de ani.

Lionel Messi a fost contactat de Leonardo, de la PSG
Jurnalistul Santi Gimenez, de la As, spune că Leonardo "a dorit să cunoască realitatea situației jucătorului din punt de vedere legal, în ceea ce privește relația contractuală cu Barca, clauzele care îl leagă de club, peroada rămasă din contract și prețul real cerut".

Același jurnalist susține că Leonardo nu i-a putut promite nimic lui Messi, având în vedere fair-play-ul financiar și plafonul salarial.
Și într-un an dificil, precum 2020, în România s-au înmatriculat aproape 1000 de vehicule electrice. Sunt cu o treime mai multe față de aceeași perioadă a anului trecut.

Statul a suplimentat programul “Rabla Plus” cu 60 de milioane de lei și mizează pe achiziția a aproximativ 4000 de mașini de acest tip ori hibride. Lipsurile, legate nu doar de infrastructură, ci și de alegerile pe care le facem la volan, ne dau totuși înapoi.

Renault are trei modele full electrice în România: Kangoo, Tweezy și Zoe. Cel din urmă, aflat inclusiv în dotarea Poliției Locale, în Cluj-Napoca ori a agenților din sectorul 3 al Capitalei. 385 de exemplare s-au vândut în 2020.

Istvan Lorincz, director de vânzări speciale Renault: “Are cea mai mare autonomie la clasa ei. Puteţi să faceţi cu un Renault Zoe de 50 de kilowaţi undeva până în 380 de km. ”

Compania Suzuki a anunțat oficial că va vinde, în România, doar vehicule hibrid. Mutări similare, chiar dacă încă fac volume cu autoturismele tradiționale, se remarcă și la Opel, Nissan ori Ford.

Mihai Strugaru, consultant vânzări FORD: “Kuga Plug În Hibrid. Preţul ar fi în jurul sumei de 36 de mii de euro prin programul Rabla Plus.”

Aici, apare prima discuție. Prețul mașinilor, încă ridicat. Rabla Plus vine cu tichete de 45.000 de lei pentru achiziția unui vehicul full electric și 20.000 pentru unul hibrid.

Secretar de stat în Ministerul Mediului: “Toată suma care a fost alocată persoanelor fizice pentru aceste ecotichete a fost absolvita. Săptămâna viitoare împreună cu Ministrul Mediului vom emite un ordin de ministru pentru alocarea a încă 60 de milioane de lei pentru acest program să continue.”

Al doilea punct fierbinte: din țara noastră, lipsește infrastructura care să permită tranziția lină către vehicule non-poluante. Cel mai probabil, vom face acest pas cu întârziere față de Europa. Deocamdată, doar lanțurile comerciale oferă stații de încărcare, pe drumurile de la noi.

Totuși, și marile companii țintesc sectorul verde, când înnoiesc flotele. Poșta Română a anunțat recent achiziția a 15 autovehicule electrice pentru curierat.

Partea bună este că putem visa frumos.

Iată şi varianta de top a maşinilor electrice: Modelul Tesla Y, cu o autonomie de 500 de kilometri, spun producătorii. Deocamdată este scos la vânzare doar în Statele Unite ale Americii dar va ajunge cel mai probabil şi la noi în ţară la sfârşitul anului viitor. Atunci va putea fi cumpărat la preţul de 65.000 de euro.

Rareş Vrâncean, drivetesla.ro: “Cu autonomia e în funcţie de şofer. Adică să conduci normal, dacă conduci normal această maşină, se poate face cu ea 500 de kilometri.”

Partea mai puțin plăcută este că românii trebuie să accepte că au de lucru și la mentalitate: pe șosele circulă încă multe autoturisme depășite din toate punctele de vedere. Ținute în viață doar de siglă și de orgoliul celui de la volan. București este unul dintre cele mai poluate orașe din Europa.

                                                           

                                                           ꜱᴛᴇᴀᴍ | ɪɴꜱᴛᴀɢʀᴀᴍ | ᴅɪꜱᴄᴏʀᴅ | ʏᴏᴜᴛᴜʙᴇ | ᴛɪᴋᴛᴏᴋ                                                                               ‎

‎‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎v1.png

                                               giphy.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

      

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.