Sari la conținut

Un studiu arata ca americanii habar nu au ce telefon au in buzunar


Just_Magik;

Postări Recomandate

5G.jpg?resize=727%2C359&quality=100&strip=all&ssl=1

Un studiu facut de Decluttr, o companie americana care se ocupa cu revanzarea de gadget-uri vechi, ne arata ca americanii (o parte din ei) sunt foarte…prostuti. O jumatate dintre cei care au participat la acest studiu nu isi pot recunoaste telefonul daca li se arata o fotografie cu el.

 

Iar o treime dintre cei care au participat la studiu cred ca telefonul lor este compatibil 5G, desi telefoanele cu modem 5G nu erau vandute in acel moment in SUA.

Studiul arata ca majoritatea persoanelor isi schimba telefonul o data pe an. O parte dintre acestia, mai precis 31%, il schimba pentru ca s-a stricat, iar ceilalti ca vor unul mai rapid.

 

Mai ciudat este faptul ca multi nu isi pot recunoaste telefonul daca le arati o poza cu el. Mai ales utilizatorii de iPhone nu isi pot recunoaste modelul. Cei mai capabili de acest lucru sunt utilizatorii de Galaxy.

 

sursa: https://arenait.ro/2019/07/03/studiu-arata-americanii-habar-telefon-buzunar.html

76561198858125409.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.
Notă: Postarea ta va necesita aprobare moderator înainte de a fi vizibilă.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Inserat ca text bogat.   Lipiți ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost restaurat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.