Sari la conținut

Toyota rămâne cel mai valoros brand auto din lume


#Portocală?.

Postări Recomandate

Toyota rÄmâne cel mai valoros brand auto din lume: Mercedes Èi BMW, în continuare pe 2 Èi 3: Tesla a depÄÈit Audi Èi a urcat pe locul 7 - Poza 1

 

    Toyota și-a păstrat poziția de cel mai valoros brand auto din lume, pentru al șaptelea an la rând. Mercedes și BMW ocupă în continuare locurile 2 și 3. Honda a depășit Ford și a urcat pe 4, în timp ce Tesla a făcut schimb de locuri cu Audi și se află acum pe poziția a 7-a în top 10.

 

    Compania de cercetare de piață Kantar Millward Brown a publicat un nou raport anual cu privire la cele mai valoroase branduri din lume.
Toyota și-a păstrat supremația în industria auto, având o valoare de piață de 29.1 miliarde de dolari, în scădere cu 3% față de anul trecut. Toyota a fost cel mai valoros brand auto din lume în 12 din cei 14 ani în care a fost făcut acest studiu. Japonezii au fost pe locul 2 în top doar în 2010 și 2012.

 

    Mercedes a rămas pe locul 2, în fața BMW, ambii constructori înregistrând un declin de 9% al valorii de piață. Pe locul 4 a urcat Honda, care a depășit Ford, în timp ce Nissan și-a păstrat poziția a șasea în top 10.

Tesla a făcut schimb de locuri cu Audi și se află pe locul 7, în timp ce Volkswagen a urcat o poziție, până pe 9. Noutatea acestui an vine de la Porsche, care a devansat Suzuki și a reușit să prindă topul cu o clasare pe locul 10.

 

664763l-545x419-n-e2b87e6c.jpg

 

Sursă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.