Valve a lansat o nouă actualizare CS2 , patch- concentrându-se pe câteva câteva minore. Cele mai importante notă din această actualizare sunt modificări aduse mecanicii de sărituri, care a afectat jocul cu probleme încă de la lansare. Actualizarea propune să îmbunătățească „consistență” înălțimii săriturii și aterizării cu succes pe suprafețe foarte apropiate de înălțimea maximă a săriturii, precum și alte câteva remedieri ale mecanicului. Schimbarea a ajustat aparent înălțimea medie a sărituri, ceea ce ar putea afecta multe formații de aruncări de sărituri pentru utilitate.
Actualizarea a abordat, de asemenea, câteva modificări diverse, cum ar fi ajustate logicii de preluare a armei lângă C4 pentru a acorda prioritate dezamorsării față de preluarea accidentală a armei, schimbarea efectului de curățare a fumului cu o explozie de grenadă HE pentru jucătorii din interior. acelui fum și au avut stabilitate.
oraș citi mai jos note complete ale patch-urilor:
[JUMPING
- Consecvența] stabilită a înălțimii săriturii pentru a fi în 0,015625 dintr-o unitate, indiferent de distanța de la originea hărții la coordonate (0,0,0).
- Anterior, atât în CS:GO, cât și în CS2, înălțimea săriturii putea varia cu până la 0,03125 de unitate, în funcție de distanță de originea hărții.
- Consistență stabilită a aterizării cu succes pe suprafețe foarte apropiate de înălțimea maximă a unui salt.
- Înălțimea săriturii este încă afectată de rezistență; când se folosește cl_showpos 2, este raportată rezistența la decolare și ieșirea este codificată cu culorile pe bază de posibilități înălțimi a săriturii.
- Sa remediat sau eroare cu afișajul cl_showpos care arăta uneori înălțimea de săritură incorectă atunci când sari de pe suprafețe înclinate.
- S-au remediat unele cazuri în care clientul ar fi tras înapoi în jos în timpul unui salt, deoarece serverul nu a fost de acord că saltul a avut loc.
[MISC]
- Sa ajustat logica de preluare a armei în apropierea C4, dând prioritate dezamorsării față de ridicarea accidentală a armei.
- Inamicii vor juca acum în mod constant o animație de tresărire la cea mai apropiată lovitură atunci când glonțul trece prin două casete de hit cu prioritate egală (de exemplu, când ambele picioare sunt lovite).
- Exploziile de grenade HE în fum acum elimină efectul de ecran de fum acumulat asupra jucătorilor din interiorul acelui fum în raza de acțiune a exploziei de grenadă HE.
- Îmbunătățiri ale stabilității.
[MAP]
Dust II: Sa remediat un decalaj în geometrie.