Sari la conținut

Reclamatie Admin


BobAkaTragInMij

Postări Recomandate

Nick: Bob aka trag in mij 
Nick admin: Unreal
Steam Profile Admin: nu cunosc frate asa ceva, sunt incepator pe cs go 
Data și ora evenimentului: azi 27.08.2022  ora : 17:47 si 40 de secunde !!!
Harta:    Miraj frate
Detalii: Am intrat la 17:46 pe server si la 17:47 si 40 de secunde am luat ban.
Dovezi: No previous bans
Alte precizări: Credeti-ma ca stiu cu ce se mananca forumurile de 2 lei, nu poti sa dai ban permanent la un jucator ce are 1 minut pe server, pe motiv ca ti s-a parut tie ca are AIM. Comunitatea are 10/10 dar adminu Unreal ii un ratat de om in viata, cum sa dai ban permanent unui jucator dupa 1 minut de server, in care nu facuse nici macar 1 kill. Mentionez din nou 10/10 comunitate, ADMINII copii de 11 ani sau adulti cu minte de 2 lei ! Multumesc stiu ca nu o sa se rezolve nimic ! 

 

  • Haha 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu am voie sa raspund primu dar uite asa trece timpu, da-ti toti cu seen si cand ii o problema foarte serioasa, adica un abuz de la un admin, se v-a termina prost pentru `noi` jucatorii. Multumesc si sper sa vedeti toti aceasta postare si sa intelegeti stafu pe care il au !!!

  • Haha 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as ruga ca atunci cand mai faci o reclamatie sau orice altceva sa ai un limbaj decent, indiferent de cat de mult sau putin a gresit sau nu un admin, faptul ca vii si ma injuri te face sa fii josnic .

Da, am gresit nu mi-am dat seama ca aveai doar 1 min pe server, am stat putin pe tine, ai tras in cineva si am crezut ( aparent ) ca ai avut aim, eu vazusem ca ti-a sarit tinta, poate mi s-a parut, totusi, trebuia sa stau mai mult spec ca sa pot trage o concluzie . Data viitoare asteapta sa se raspunda la cerere fara sa te agiti atat cu comentarii inutile . 

Imi accecpt pedeapsa :< 

P.S Daca are timmp Angrry sa se uite pe faza aia putin .