Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
TwiX

Manager

Recommended Posts

Baieti, am fost si sunt foarte ocupat perioada asta pana pe 3 martie, sunt la medicina anul 3 si cu asta cred ca intelegeti, mult de invatat, examene, maine poimaine imi vine masina acte prostii. Cert e ca nu vreau sa las serverul sa moara. Asa ca vreau sa pun un manager in functie pana ma eliberez putin de treburi. Votati fiecare pe cineva de pe server si argumentati. La final voi decide cine va fi noul meu ajutor

• Like 6
  • Sad 3

Κύριε, ἐλέησον!

Oh, on that wide open highway
The life that I'm livin' is a dead man's hand

Ma propun pe mine. 😄 Ca si argumente:

Consider ca sunt destul de activ, atat pe forum, cat si pe server( am avut o perioada ceva mai grea, dar s-a terminat ).

In acelasi timp cred ca cunosc destul de bine regulamentul si sunt destul de capabil sa il aplic.

Nu cred ca am avut probleme cu cineva din staff si nu am facut nici probleme, dat fiind faptul ca nu am nici o reclamatie.

Destul de prietenos cu playerii. 🙂

Astept pareri.

spacer.png

spacer.png

Propun pe cel care are cea mai mare activitate aici pe forum, pe game tracker si pe server.

Edited by VasYiY
  • Like 2

1 hour ago, VasYiY said:

Propun pe cel care are cea mai mare activitate aici pe forum, pe game tracker si pe server.

+ 1 , dupa cum zice VasYiY si eu propun pe cel care are cea mai mare activitate !

Nu trebuie activitate gametracker mare sau chestii de genul. Trebuie sa fie mai activ pe forum, si sa intre pe server saptamanal nu neaparat sa joace, ci sa vada ce mai trebuie pus scos, adminii cum se descurca

Vreau sa vad pareri concrete. Ba X trebuie pentru ca x y ț

• Like 2

Κύριε, ἐλέησον!

Oh, on that wide open highway
The life that I'm livin' is a dead man's hand

Il propun pe @UnReal. E matur, pe server intra zilnic, activitatea pe forum la fel e zilnica. Consider ca e potrivit pentru asta.

@TwiX Spor la invatat!

Edited by VasYiY