Jump to content

.RockY

Moderator
  • Posts

    624
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Staff Member

.RockY belongs to the Staff group.

Other groups

AFM Manager CS:GO Premium Veteran

.RockY last won the day on April 14

.RockY had the most liked content!

4 Followers

About .RockY

  • Birthday 02/29/2004

Contact Methods

  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/RockY_v2/
  • Discord
    .RockY#1412
  • Email

PC Specs & Gear

  • CPU
    Intel Core i7 9700KF Coffee Lake 3.6 GHz
  • GPU
    ASRock RX 580 OC 8GB
  • RAM
    x2 HyperX Fury Black 8GB DDR4 2400MHz CL15 1.2v
  • Motherboard
    GIGABYTE H310M S2P
  • Cooler
    be quiet! Pure Rock 2 Black
  • Fans
    Stock
  • Disk
    x2 WD Blue SATA-III 1TB 7200 rpm
  • PSU
    Seasonic Core GM 650W 80+ Gold
  • Case
    MSI MAG FORGE 100M
  • Monitor
    Samsung Odyssey G3 24"
  • Keyboard
    Razer Ornata Chroma
  • Mouse
    Razer Basilisk Essential
  • Pad
    Cougar Control EX-L
  • Headset
    HyperX Cloud Stinger Core 7.1 Wireless
  • OS
    Windows 10 Pro x64
  • More
    n-am scaun de gheiming

Recent Profile Visitors

2,748 profile views

.RockY's Achievements

Experienced

Experienced (11/14)

  • Dedicated Rare
  • Posting Machine Rare
  • Collaborator
  • First Post
  • Very Popular Rare

Recent Badges

213

Reputation

  1. Producția SUV-ului Mercedes-Benz EQS EV este programată să înceapă în iunie la fabrica producătorului auto din Alabama. Mercedes-Benz își electrifică gama de crossovere de mare volum, începând cu SUV-ul EQS. Noul SUV cu trei rânduri va fi construit în fabrica Mercedes din SUA din Vance, Alabama, și va fi exportat în Europa și alte piețe globale. Mercedes-Benz a înregistrat o cerere globală puternică pentru vehicule electrice marca EQ în ultimele 18 luni. „În primul trimestru, am triplat vânzările de vehicule complet electrice (comparativ cu acum un an)”, a spus Britta Seeger, șefa de vânzări și marketing Mercedes-Benz. „De asemenea, vedem o cerere uriașă din partea clienților care solicită vehicule cu baterii complet electrice”. Pentru Mercedes și concurenții săi, vehiculele electrice creează o oportunitate de a crește baza de clienți. „Deocamdată nu vedem nicio canibalizare”, a spus Seeger. „Interesul provine de la clienți mai tineri… orientați spre tehnologie. Mulți dintre ei sunt noi pentru brand.” Modele duble SUV-ul EQS este al treilea model construit pe noua arhitectură a vehiculelor electrice sau platforma EVA a Mercedes. Disponibil cu tracțiune spate și integrală, modelul este alimentat de o baterie de 107,8 kilowați-oră care oferă o autonomie de peste 600 km, pe baza ciclului de testare WLTP. EQS 450+ cu un singur motor pe roata din spate livrează 355 CP, în timp ce EQS 580 4MATIC cu dublu motor produce 536 CP, a spus Mercedes. Bateria crossover-ului cuprinde 12 module de celule și prezintă o chimie celulară care reduce conținutul de cobalt la mai puțin de 10%, a spus producătorul auto. SUV-ul EQS poate fi încărcat cu până la 200 de kilowați la stațiile de încărcare rapidă prin curent continuu – recuperând până la 80% din autonomie în aproximativ 30 de minute. Înaltă tehnologie SUV-ul EQS împarte ampatamentul lung cu sedanul EQS, dar este cu peste 7,8 inch mai mare decât sedanul. SUV-ul are un al doilea rând de scaune reglabil electric și un al treilea rând opțional. Direcția disponibilă pe puntea spate – capabilă să aibă un unghi de virare de până la 10 grade – oferă o manevrabilitate asemănătoare sedanului. Carlinga este ancorată de un „Hyperscreen” curbat, de înaltă rezoluție, de 56 de inch, care se întinde de la stâlpul A la stâlpul A și combină trei ecrane – un afișaj central de 17,7 inch flancat de o pereche de ecrane de 12,3 inch. Sistemul de operare MBUX al lui EQS poate învăța obiceiurile și programul șoferului, recomandând apeluri telefonice sau schimbarea modurilor de confort în timpul călătoriilor lungi. MBUX oferă, de asemenea, o interfață de utilizator zero-layer care oferă ocupanților acces la moduri personalizabile de conducere și confort. EQS cu un singur motor va începe de la aproximativ 97.000 de euro în Germania. Prețurile din SUA nu au fost dezvăluite.
  2. Conceptul Dacia Bigster, pe care românii l-au putut vedea doar în imagini filmate și fotografii prezentate de Dacia și de presă, apare pentru prima dată la un salon auto, unde poate fi văzut de public. Este vorba despre salonul din Lyon, unde sunt prezentate cele mai noi lansări ale mărcilor franceze. Dacia Bigster, un concept care anunță două modele importante pentru marca românească, atât Duster 3, cât și o versiune mai mare a acestuia, poate fi admirat de public pentru prima dată de la lansarea sa, care a avut loc în 2021. De atunci, Bigster a fost prezentat la diferite evenimente ale grupului Renault și ale mărcii Dacia, fiind adus în România în urmă cu aproximativ o lună, unde a putut fi văzut de presa auto. Un eveniment interesant Evenimentul de la Lyon nu are amploarea saloanelor de la Paris sau München, dar este o primă ocazie pentru Dacia să prezinte publicului din Franța, cea mai mare piață a mărcii, toată gama disponibilă în acest moment. Pe lângă noile Sandero și Logan, lyonezii au ocazia să vadă atât primul model electric, Spring, cât și noul Jogger, un MPV cu accente de crossover, 7 locuri și o lungime de clasă compactă. Dacia Bigster va conduce la producția de serie a două modele: Duster, un SUV subcompact, care va avea premiera la finalul anului viitor și va fi lansat în 2024, cu o lungime mai mică de 4,40 metri, și Grand Duster/Bigster, al cărui nume final nu este deocamdată cunoscut, care va avea 4,60 metri și va fi încadrat în clasa compactă. Cu toate acestea, va trebui să mai aștepți până vei putea achiziționa modelul. Acesta va avea premiera în 2024 și va ajunge pe piață cel mai târziu în 2025. Ambele modele vor avea opțiunea unei tracțiuni integrale, 4×4, și vor primi, ulterior, motorizări hibride. Bigster va dispune și de o versiune cu 7 locuri.
  3. Proiectul de lege care le-ar permite adolescenților cu vârsta de 16 ani să aibă drept de vot a fost depus, marți, în Parlament, a anunțat Vlad Măntoiu, membru al Asociației Studenților în Științe Politice – Universitatea din București, pe Facebook. „Primul pas către dreptul de a vota de la vârsta de 16 ani s-a realizat“, spune el. Mai multe detalii, în continuare. Proiectul de lege privind dreptul de vot de la 16 ani, depus în Parlament Proiectul de lege care le-ar permite adolescenților cu vârsta de 16 ani să voteze a fost depus ieri în Parlament, după cum a anunțat, într-o postare pe Facebook, Vlad Măntoiu, membru al Asociației Studenților în Științe Politice – Universitatea din București. Amintim că inițiativa legislativă a fost propusă de studenții de la Științe Politice și prezentată la Palatul Parlamentului de către deputatul neafiliat, Alexandru Kocsis, inițiatorul proiectului, pe 1 aprilie. Ce prevede proiectul de lege Inițiativa legislativă urmărește să modifice alineatul (1) de la articolul 3 al legii nr. 115/2015 astfel: „(1) Au dreptul de a alege cetățenii români care au împlinit vârsta de 16 ani, inclusiv cei care împlinesc această vârstă în ziua alegerilor“. Totodată, la legea menționată anterior se vor face modificări la articolul 85, alineatul (3) lit. a) și alineatul (4) lit. a) și vor avea următorul cuprins: „(3) În cazul în care alegătorul nu figurează în lista electorală permanentă sau în copia de pe lista electorală complementară existentă în secția de votare respectivă, Sistemul informatic de monitorizare a prezenței la vot și de prevenire a votului ilegal semnalează dacă: a) persoana care s-a prezentat la vot a împlinit vârsta de 16 ani până în ziua votării inclusiv; (4) În baza rezultatelor generate de Sistemul informatic de monitorizare a prezenței la vot și de prevenire a votului ilegal, a comunicărilor efectuate prin intermediul acestuia și a verificării actului de identitate, președintele biroului electoral al secției de votare: a) oprește de la votare persoana care nu a împlinit vârsta de 16 ani până în ziua votării și persoana care și-a pierdut drepturile electorale“. Sursă: playtech.ro
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.