Jump to content

Pintilie D. @ USP ROMÂNIA

Veteran
  • Posts

    573
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Pintilie D. @ USP ROMÂNIA last won the day on April 5 2020

Pintilie D. @ USP ROMÂNIA had the most liked content!

1 Follower

Contact Methods

  • Facebook
    https://www.facebook.com/dragos.pintilie.14
  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/tigancuvaloare/
  • Email

PC Specs & Gear

  • CPU
    1.10 GHz
  • GPU
    1 GHz
  • RAM
    4 GB
  • Motherboard
    -
  • Cooler
    Myria
  • Fans
    -
  • Disk
    -
  • PSU
    -
  • Case
    -
  • Monitor
    implementat
  • Keyboard
    implementata
  • Mouse
    Myria 1600 DPI
  • Headset
    Scorpion ARES H8320
  • OS
    -
  • More
    -

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Pintilie D. @ USP ROMÂNIA's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Reacting Well
  • Very Popular Rare
  • First Post
  • Collaborator
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

103

Reputation

  1. Spaniolii au înmatriculat doar 37.600 de mașini noi în luna martie, în scădere cu 69% comparativ cu perioada similară a anului trecut, în timp ce Dacia a înregistrat o scădere de 72%. Spania este a treia piață majoră a Europei are oferă primele informații despre înmatriculările de mașini noi din luna martie, afectate puternic de restricțiile de circulație impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2. Datele oficiale arată că spaniolii au înmatriculat doar 37.644 de unități în luna martie, în scădere puternică cu 69% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Pe categorii, cea mai mare scădere a fost înregistrată în dreptul companiilor de închirieri auto (-75%). Cea mai bună performanță a fost stabilită de Tesla, care a scăzut cu "numai" 37% comparativ cu martie 2019, în timp ce Seat, marca cu cele mai multe înmatriculări, a înregistrat un declin de 46%. Hyundai și Toyota au avut scăderi mai mici de 50%, Kia a ajuns la -60%, în timp ce Skoda și Volkswagen s-au oprit la 68%. Toate celelalte mărci au scăzut mai mult decât media națională, cu un "record" de 86% trecut în dreptul celor de la Opel. Dacia intră în aceeași categorie, cu o scădere de 72%, după comercializarea a numai 1.220 de unități. La nivelul primelor trei luni ale anului, spaniolii au înmatriculat 218.705 unități, în scădere cu 31%. Printre puținii constructori care au raportat creșteri în acest interval se număra DS (10%), Land Rover (4.4%), Lexus (8.5%) și Porsche (9.1%). Dacia s-a oprit la 7.907 unități înmatriculate, corespunzător unei scăderi de 41%. Via Automotive News
  2. Ford a anunțat că prelungește suspendarea producției din Europa până “cel puțin pe 4 mai”. Angajații fabricii de la Craiova vor rămâne în șomaj tehnic până pe 30 aprilie. Un comunicat emis de Ford arată că fabricile sale din Europa vor rămâne închise pe toată durata lunii aprilie. “Suspendarea temporară a producției fabricilor Ford la nivel european se prelungește până cel puțin pe data de 4 mai. Se continuă eforturile de susținere a comunităților,” au transmis reprezentanții Ford. Angajații fabricii de la Craiova vor rămâne în șomaj tehnic până pe 30 aprilie, “deoarece 1 Mai este o sărbătoare națională.” În cursul zilei de joi, Dacia a anunțat că va prelungi suspendarea producției la Mioveni până la o dată ce va fi anunțată ulterior, în contextul în care fabrica urma să fie redeschisă în 5 aprilie. Via Ford
  3. Salonul Auto de la Beijing, care ar fi trebuit să aibă loc în aprilie, a fost reprogramat pentru perioada 26 septembrie - 5 octombrie, ca urmare a pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2. Pe măsură ce China a început să ridice restricțiile de circulație cauzate de pandemia de coronavirus SARS-CoV-2, organizatorii a diverse evenimente amânate încep să se orienteze spre noi date de desfășurare. Este și cazul Salonului Auto de la Beijing, care conform tradiției ar fi trebuit să aibă loc în luna aprilie, însă a fost amânat pe termen nelimitat încă din luna februarie. Organizatorii au anunțat acum că Salonul Auto de la Beijing a fost reprogramat pentru perioada 26 septembrie - 5 octombrie. În ultimii ani, Salonul Auto de la Beijing a căpătat o importanță majoră pentru marii constructori europeni, în special pentru cei care concurează în segmentul premium, care a devenit foarte popular în China. Salonul de la Beijing are loc o dată la doi ani și alternează cu Salonul Auto de la Shanghai, după un model similar în Europa între Paris și Frankfurt. În Europa, situația saloanelor auto este însă mult mai dificilă. Salonul Auto de la Geneva a fost anulat, iar organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunțat cu numai câteva zile în urma anularea ediției din acest an, în ciuda faptului că aceasta era programată în luna octombrie. Practic, organizatorii anticipează că producătorii auto vor renunța să investească milioane de euro în prezența la salon, chiar dacă până atunci este posibil ca pandemia să fie depășită. Via Automotive News
  4. Formula 1 analizează opțiunea de a interzice dezvoltarea motoarelor ca măsură pentru reducerea costurilor pentru toate echipele din competiție. Amânarea sau anularea primelor 8 curse ale sezonului va genera pierderi financiare semnificative pentru echipele din Formula 1, ca urmare a reducerii sumelor obținute din drepturile TV și de la organizatorii curselor. Este posibil ca acest lucru să amenințe supraviețuirea unora dintre echipele din Marele Circ, în special a celor care nu au alte activități în afara competiției. Din acest motiv, șefii Formulei 1 se gândesc la o măsură radicală care să permită reducerea costurilor. Astfel, una dintre opțiuni este interzicerea dezvoltării actualelor motoare cu combustie internă pe o perioadă de câțiva ani. O astfel de decizie ar reduce costurile cu cercetarea și dezvoltare pentru furnizorii de motoare Ferrari, Mercedes, Renault și Honda. În plus, echipele mici ar trebui să plătească prețuri mai mici pentru a primi motoare de la unul dintre cei patru furnizori. Nu este clar dacă și când va fi implementată o astfel de regulă, însă o decizie ar putea fi luată în curând, în funcție de modul în care va fi reconfigurat sezonul 2020. Formula 1 a decis deja să reducă costurile prin amânarea cu un an a noului regulament tehnic planificat pentru 2021, însă echipele intenționează să facă presiuni pentru ca amânarea să fie extinsă până în 2023. Via Autosport
  5. Volkswagen a deschis un stand virtual cu modelele pe care ar fi trebuit să le admirăm în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Vizitatorii vor putea afla informații despre modelele expuse și vor avea parte de o experiență la 360 de grade. Pandemia de coronavirus SARS-CoV-2 a dus la anularea multor evenimente din zona auto, iar unul dintre cele mai importante a fost Salonul Auto de la Geneva. Majoritatea constructorilor care au închiriat un stand în cadrul evenimentului elvețian au pregătit rapid o soluție online pentru prezentarea modelelor. Acum, Volkswagen a pregătit o surpriză: un stand virtual cu premierele pe care iubitorii mărcii din Wolfsburg ar fi trebuit să le admire în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Vizitatorii vor putea afla informații despre modelele expuse și vor putea schimba culoarea caroseriei și design-ul jantelor. În plus, experiența este una la 360 de grade. "Sunt încântat că echipa de marketing a reușit să pună la dispoziția fanilor standul pregătit pentru Geneva, în ciuda faptului că evenimentul a fost anulat. În mediul virtual, vizitatorii vor putea admira modelele pe care le-am anunțat în urmă cu câteva săptămâni. Am demonstrat iar că situațiile speciale au nevoie de soluții speciale", a declarat Jurgen Stackmann, șeful departamentului de Vânzări și Marketing al Volkswagen. Standul virtual pregătit de nemți pune accent pe viitoarea gamă de modele electrice ID, dar și pe noile versiuni de performanță disponibile pentru hatchback-ul Golf. Totodată, din lumina reflectoarelor virtuale nu lipsesc nici modelele diviziei R, accentul fiind pus pe noul Touareg R.
  6. Audi S8 este disponibil și pe piața din România. Limuzina producătorului german are un preț de pornire de 134.180 de euro și este echipată cu motorul V8 de 4.0 litri cu 571 de cai putere. La finalul anului trecut, Audi a publicat toate informațiile tehnice referitoare la noul S8. Vârful de gamă dezvoltat de producătorul german este acum disponibil și pe piața din România, iar prețul de pornire anunțat de Audi este de 134.180 de euro. Noul Audi S8 este echipat cu motorul V8 biturbo de 4.0 litri care dezvoltă 571 de cai putere la 6.000 rpm și 800 Nm între 2.000 și 4.500 rpm. Pentru gestionarea resurselor, nemții au pregătit o cutie automată cu opt trepte și un sistem de tracțiune integrală quattro. Sistemul de propulsie a fost echipat și cu tehnologia mild-hybrid la 48V. Oficialii producătorului german spun că mulțumită noului sistem, consumul mediu mixt este de 11.3 litri/100 de kilometri, cu 0.8 litri/100 de kilometri mai mic comparativ cu o versiune similară dar fără tehnologie mild-hybrid. În ciuda faptului că noul S8 cântărește peste 2.3 tone, resursele oferite de motorul pe benzină sunt suficiente pentru un sprint 0-100 km/h în doar 3.8 secunde. LISTĂ DE PREȚURI AUDI S8 MOTORIZĂRI NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) MOTOR PUTERE (CP) TRANSMISIE BASE 4.0 litri Benzină V8 571 AUT 8, 4X4 134.180 Noul Audi S8 va fi oferit standard, printre altele, cu următoarele echipamente: jante din aliaj cu diametrul de 20 de inch, faruri LED Matrix, camera la 360 de grade, suspensie pneumatică, sistem de direcție integrală, sistem de tracțiune integrală quattro cu diferențial sport, sistem de climatizare pe două zone, sistem de iluminare ambientală, ornamente de interior din aluminiu și fibră de carbon, scaune confort încălzite și reglabile electric, tapițerie Valetta, sistem Audi Pre Sense Basic, sistem pentru menținerea benzii de rulare, cruise control adaptiv, sistem pentru identificarea semnelor de circulație, pachet de asistență Tour, sistem de avertizare cu privire la traficul din spate, Audi Connect, instrumentar digital de bord Audi Virtual Cockpit cu diagonala de 12.3 inch, sistem de infotainment cu ecran de 10.1 inch și sistem audio cu 10 incinte. NOUL AUDI S8 VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI* PUTERE (CP) CONSUM MIXT (litri/100 km) ACCELERAȚIE 0-100 (secunde) PREȚ DE LISTĂ (cu TVA) AUDI S8 V8, Aut, 4x4 Standard 571 11.3 3.8 134.180 BMW Seria 7 V8, Aut, 4x4 750i 530 9.5 4 122.094 MERCEDES-BENZ CLASA S V8, Aut, 4x4 S 560 469 10.3 4.6 128.390 *modele cu motorizări echivalente sau apropiate
  7. Cu ocazia centenarului, Mazda a pregătit o ediție specială pentru modelele din gamă. Aceasta se numește 100th Anniversary și este disponibilă deja pe piața din Japonia. În Europa, versiunea aniversară va fi lansată în toamna anului curent. În 30 ianuarie 2020, Mazda a împlinit 100 de ani de la înființarea companiei. Evenimentul a fost marcat de o ceremonie la sediul din Hiroshima, iar reprezentanții companiei au anunțat că pe tot parcursul anului vor pregăti o serie de surprize pentru fani. Cel de-al doilea eveniment special a fost programat pentru Salonul Auto de la Geneva, însă pandemia de coronavirus SARS-CoV-2 a dus la anularea show-ului elvețian. Astfel, japonezii au reprogramat evenimentul care avea în prim-plan lansarea ediției speciale 100th Anniversary. Acum, oficialii Mazda au publicat o serie de fotografii și detalii referitoare la gama dezvoltată special pentru celebrarea centenarului mărcii. Mazda 2, Mazda 3, Mazda CX-3, Mazda CX-30, Mazda CX-5, Mazda MX-30, Mazda CX-8, Mazda 6 și Mazda MX-5 sunt modelele pentru care niponii au lansat ediția 100th Anniversary. Toate acestea sunt deja disponibile în Japonia și vor rămâne în ofertă până în luna martie a anului viitor. Pentru moment, oficialii Mazda nu au oferit și detalii cu privire la gama pregătită pentru publicul din Europa. Pe Bătrânul Continent, ediția 100th Anniverary ar urma să fie disponibilă pentru comandă începând cu toamna anului curent. Indiferent de modelul ales, versiunea 100th Anniversary va fi echipată cu următoarele: caroserie vopsită în nuanța Snow Flake White Pearl Mica, tapițerie în culoarea Burgundy și logo-ul "100th Anniversary" pe covorașe, tetiere, praguri laterale și jante. În plus, pentru MX-5, clienții vor putea opta și pentru un plafon în nuanța Burgundy.
  8. Viitoarea generație Audi A8 nu va primi o variantă electrică. În schimb, nemții spun că vor îmbunătăți actuala versiune plug-in hybrid, iar autonomia în modul electric ar urma să treacă de 47 de kilometri. În 2019, oficialii Audi anunțau că sunt șanse mari ca viitoarea generație A8 să primească și o versiune electrică. "Viitorul A8 ar putea fi lansat și într-o variantă electrică. Încă nu am luat o decizie, însă îmi pot imagina o astfel de versiune", a declarat în urmă cu un an Bram Schot. Acum, Hans-Joachim Rothenpieler, directorul departamentului de dezvoltare Audi, menționează că viitorul A8 nu va avea versiune electrică. "În schimb, vom extinde autonomia variantei plug-in hybrid la peste 47 de kilometri", a declarat reprezentantul producătorului din Ingolstadt. Actuala generație A8 în versiunea plug-in hybrid 60 TFSI e quattro (foto) este echipată cu motorul V6 de 3.0 litri care oferă 340 de cai putere și 500 Nm. Motorul electric plusează cu 136 de cai putere și 250 Nm, iar în total, sistemul PHEV livrează 449 CP și 700 Nm. Bateria de 14.1 kWh asigură o autonomie electrică de până la 46 de kilometri. Oficialii Audi spun că vânzările berlinelor mari stagnează, în timp ce SUV-urile reușesc performanțe din ce în ce mai bune. Iar această evoluție a pieței a determinat schimbarea strategiei. În schimb, BMW și Mercedes-Benz vor investi în astfel de versiuni electrice pentru sedanurile de top. Via | ANE (înreg.)
  9. Mercedes-AMG E63 facelift va fi prezentat pănă la finalul lunii august. Modelul de performanță va miza pe o serie de modificări estetice și va fi echipat cu o suspensie ceva mai confortabilă. Gama de motorizări nu va suferi transformări. Mercedes-Benz Clasa E facelift (foto) a fost prezentat în urmă cu câteva săptămâni. Nemții au pregătit mici modificări de design, un interior plin cu tehnologii moderne și sisteme de asistență și motorizări mild-hybrid și plug-in hybrid. Fanii versiunilor de performanță nu au motive de îngrijorare: AMG E63 facelift va fi prezentat până la finalul lunii aprilie. La nivel estetic, nemții pregătesc o grilă frontală Panamericana, prize de aer mai mari, un splitter nou, un spoiler spate restilizat și un difuzor redesenat. La interior, versiunea de performanță va prelua elementele noi introduse pe Clasa E facelift, însă va plusa și cu o serie de accesorii sport. Conform unor voci apropiate companiei, gama de motorizări a viitorului AMG E63 facelift nu va suferi transformări. Nemții nu vor introduce versiunile mild-hybrid echipate cu sistemul EQ Boost, iar motorul V8 de 4.0 litri va fi disponibil, la fel ca până acum, în variante de 571 CP și 612 CP. În același timp, rapoartele apărute menționează o serie de îmbunătățiri la nivelul suspensiei. Clienții s-au plâns de fermitatea trenului de rulare, motiv pentru care inginerii AMG vor veni cu o soluție orientată ceva mai mult către confort. Via | Car&Driver
  10. Majoritatea cluburilor din Liga 1 au luat masuri financiare din cauza crizei provocate de pandemia de coronavirus. Oficialii lui Hermannstadt au suspendat contractele jucatorilor pe perioada pandemiei de coronavirus. Nemultumit de modalitatea in care a procedat clubul, care nu a anuntat jucatorii ca va suspenda contractele, atacantul Andrei Sintean a explicat la Digi Sport cum va proceda. "Eu am discutat cu agentul meu, cu Florin Iacob, cu tata si cu avocata noastra, vom lua o decizie in cel mai scurt timp. Nu sunt de acord cu decizia clubului. Nu a fost nicio negociere, ne-au spus doar ca ni s-au suspendat contractele. Nu este o situatie prea placuta, avem si restantele salariale, se vorbeste ca unii jucatori au salariile la zi, altii au restante, e o incertitudine", a declarat Andrei Sintean pentru Digi Sport. "Nu stiu de ce nu primesc sanse!" Atacantul de 20 de ani, trecut pe la Slavia Praga si Viktoria Zizkov este nemultumit de lipsa de minute. "Eu sunt jucatorul U21 cu cel mai bun CV, e greu pentru mine, Radoi mi-a spus ca ma asteapta, acum Mutu la fel. Sunt profesionist si ma pregatesc. Nu stiu de ce nu primesc mai multe sanse, nu mi-a reprosat nimeni nimic, am intrebat fiecare antrenor ce trebuie sa mai fac, au zis ca e foarte bine, dar pe urma nu eram in lot. Nu spun ca eu nu gresesc, poate greseala mea e ca sunt foarte glumet in vestiar, insa sunt respectuos. Mi s-a reprosat si asta, am schimbat, dar degeaba", a adaugat Sintean
  11. Gigi Becali ar putea da lovitura pe piata transferurilor in plina criza economica din cauza pandemiei de coronavirus. Jurnalistii olandezi de la voetbalzone.nl au realizat un articol despre interesul lui Feyenoord si al Atalantei pentru Dennis Man. Conform sursei, principala favorita este "revelatia sezonului" din Champions League, Atalanta, care ar oferi 10 milioane pe "perla" lui Becali, in timp ce olandezii ofera doar milioane. "Interesul italienilor ii face pe cei de la Feyenoord sa nu aiba nicio sansa cu oferta de 7 milioane de euro. Numele lui Dennis Man a fost asociat cu un posibil transfer la Feyenoord la inceputul lui martie. Se spune ca jucatorul de 21 de ani s-ar fi intalnit deja cu reprezentantii echipei. Atalanta poate oferi insa mai mult decat Feyenoord. Italienii iau in considerare vanzarea lui Ilicic, care are un sezon extraordinar, iar Atalanta asteapta sa ia de pe transferul sau 25-30 de milioane de euro. AS Roma si Napoli sunt pe urmele varfului sloven. Daca Ilicic va pleca, Atalanta il vede pe Man ca fiind succesorul lui, astfel ca sunt dispusi sa investeasca in transferul romanului o parte din banii incasati pe Ilicic. Italienii au oferit 10 milioane de euro, insa nu s-au ridicat la pretentiile finantatorului, Gigi Becali, care a cerut 15 milioane de euro. Feyenoord este departe de suma ceruta de Becali", au scris cei de la voetbalzone.nl.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.