Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 19.08.2019 în toate secțiunile

  1. Va rog sa nu mai postati aiurea in topic, @Munst daca ai vreo nelamurire ii dai PM iar daca tot vrei sa postezi, postezi lucrarea direct, iar @TwiX ai butonul EDIT. Data viitoare voi inchide topicul!
    4 puncte
  2. *Numele tău:Assassinul romanesc *Numele celui care îi dăruieşti cadoul:VEG88(Etichetarea aici deoarece nu merge @VEG88) *Motivul pentru care i-ai oferit acest cadou:n-AM ce face cu viatza mea si am decis sa fac un cadou unui manager *Imaginea cadou:
    1 punct
  3. cadou primit. t/c
    1 punct
  4. ti-am facut cand ai facut cererea dar am uitat sa o postez, cand mi-am amintit era deja inchis
    1 punct
  5. PRO , este activ se intelge bine cu playerii merita o seansa
    1 punct
  6. PRO, este foarte activ si eu cred ca merita o sansa..
    1 punct
  7. P R O,merita o sansa vtm!
    1 punct
  8. 1 punct
  9. Mna,incercai si eu sa scot numele ala cum putui eu: x
    1 punct
  10. Si cand dai de unu cu mp9 , negev sau auto..
    1 punct
  11. 1 punct
  12. Castigator eu cu v2. Felicitari @OREO LOCKED!
    1 punct
  13. Acceptat, dar sa maresti putin activitatea, cum a zis si zenni. @Pymbor @who care e mai rapid sa ii dea up.
    1 punct
  14. Volvo traversează un an excelent din punct de vedere al vânzărilor, iar luna iulie confirmă parcursul ascendent al constructorul suedez. Astfel, Volvo a comercializat 54.546 de unități la nivel global în luna iulie, în creștere cu 7.1% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La fel ca și până acum, XC60 a fost cel mai vândut model al producătorului la nivel global cu aproape 15.000 de unități, iar acesta a fost urmat de celelalte două SUV-uri din gamă, XC40 (12.200 unități) și XC90 (7.600 unități). De asemenea, Volvo menționează în comunicatul de presă că break-ul V60 și sedanul S60 au avut de asemenea o contribuție importantă la creșterea din această lună. Clasamentul vânzărilor este însă ușor diferit pe piața europeană, întrucât clienții de pe Bătrânul Continent preferă în special XC40, în timp ce XC60 ocupă poziția a doua în top. Pe piața europeană, Volvo a raportat o creștere de 4.8%, la circa 25.500 de unități. Cea mai mare creștere procentuală a vânzărilor a fost înregistrată în China, acolo unde Volvo a crescut cu aproape 25%, la peste 12.000 de unități. În ansamblu, Volvo a vândut 395.372 de unități la nivel global în primele șapte luni ale anului, în creștere cu 7.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Volvo are astfel un an semnificativ mai bun decât principalii săi rivali germani, în contextul în care vânzările BMW au crescut în prima jumătate a anului cu numai 1.6%, în timp ce Mercedes-Benz și Audi au înregistrat scăderi de circa 4.5%. Sursa:Automarket
    1 punct
  15. Dacia Duster a primit în gamă un motor pe benzină TCe cu capacitatea de 1.0 litri care generează 100 de cai putere și un cuplu maxim de 160 Nm. Unitatea înlocuiește în gamă motorul pe benzină SCe de 115 cai putere. Grupul Renault a anunțat în această săptămână lansarea unei noi motorizări pentru Dacia Duster, care pentru început va fi disponibilă doar pe piața din Franța. Astfel, SUV-ul produs la Mioveni va putea fi achiziționat și împreună cu un motor pe benzină TCe cu capacitatea de 1.0 litri care generează 100 de cai putere și un cuplu maxim de 160 Nm. Noua unitate va fi acompaniată de o cutie de viteze manuală cu 5 trepte și va permite SUV-ului să ajungă la 100 km/h în 12.5 secunde. Consumul mediu menționat de constructor este de 5.5 litri pentru 100 de kilmetri. Noul motor disponibil pe Dacia Duster este produs la uzina de la Mioveni de la sfârșitul anului trecut și este dezvoltat în cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi. De altfel, motorul este prezent inclusiv în oferta noii generații Renault Clio, care a fost dezvăluită în primăvara acestui an. Cel mai probabil, unitatea va ajunge în curând și pe celelalte modele Dacia, inclusiv pe Sandero și Logan. Pentru început, Dacia Duster cu noul motor TCe de 100 CP este disponibil pe piața din Franța și are un preț de pornire de 12.490 de euro, însă pentru moment nu apare și în oferta pentru piața din România. Noul motor înlocuiește în gama Duster motorul pe benzină SCe de 1.6 litri și 115 cai putere. Restul gamei de motorizări rămâne însă neschimbată: Duster poate fi achiziționat și cu motorul pe benzină TCe de 1.3 litri disponibil în versiuni de 130 CP și 150 CP, dar și cu unitatea diesel Blue dCi de 1.5 litri în variante de 95 CP și 115 C
    1 punct
  16. Land Rover a publicat un nou set de imagini din timpul testelor cu viitoarea generație Defender. Cea mai recentă sesiune a avut loc în Emiratele Arabe Unite alături de specialiștii din cadrul Federației Internaționale a Societăților de Cruce Roșie și Semiluna Roșie. Campania de promovare a noii generații Land Rover Defender a început la finalul anului trecut. Atunci, oficialii producătorului britanic publicau primele fotografii realizate în timpul testelor. În urmă cu doar câteva săptămâni, un nou set de imagini cu viitorul Defender a fost publicat de oficialii Land Rover. De această dată, fotografiile au fost realizate în timpul proiectului demarat în Kenya alături de organizația non-profit Tusk Trust. Pentru a menține treaz interesul fanilor, oficialii companiei continuă campania de promovare. Acum, câteva prototipuri au fost înmânate specialiștilor din cadrul Federației Internaționale a Societăților de Cruce Roșie și Semiluna Roșie (IFRC) pentru realizarea unor teste extreme în Emiratele Arabe Unite Experții au testat viitorul Land Rover Defender atât pe dunele din deșert, cât și pe virajele celebrului traseu montan Jebel Jais. Odată cu realizarea acestui test, Land Rover a prelungit parteneriatul cu IFRC pe o perioadă de trei ani. "Anul acesta se împlinesc 100 de ani de la fondarea organizației. În următorii trei ani, Land Rover va susține acțiunile de pregătire și intervenție în zonele afectate de dezastre", a declarat unul dintre oficialii producătorului britanic. Colaborarea Land Rover cu Crucea Roșie a început în 1954, anul în care organizația a primit un Land Rover Series 1 pentru a fi utilizat pe post de dispensar mobil. Noua generație Land Rover Defender va fi asamblată în cazul fabricii din Nitra, Slovacia, iar prezentarea oficială va avea loc în cursul acestui an. Sursa:Automarket
    1 punct
  17. Noua generație Volkswagen Tiguan ar putea apărea în anul 2022 cu două versiuni plug-in hybrid și motoare împrumutate de la viitorul Golf 8, potrivit unor informații neoficiale. Volkswagen a început să lucreze la planurile pentru lansarea unei noi generații pentru Tiguan, iar constructorul german intenționează să introducă schimbări importante inclusiv în privința designului. Potrivit unor surse citate de publicația britanică Auto Express, noul Tiguan ar urma să aibă un design mai sportiv și o caroserie mai apropiată de cea a coupe-urilor. Sursa citată menționează că noua generație Tiguan va fi dezvoltată pe o versiune îmbunătățită a platformei MQB și că va prelua o serie de motorizări de la noul Volkswagen Golf 8, care va fi prezentat până la sfârșitul acestui an. În plus, noul Tiguan ar urma să fie disponibil și cu două versiuni plug-in hybrid, dintre care cea de bază va avea circa 173 CP, în timp ce varianta mai puternică va genera în total circa 253 CP. Până la lansarea noii generații Tiguan, Volkswagen pregătește deja o versiune de performanță Tiguan R pentru actuala generație. Aceasta a fost deja observată într-o serie de teste desfășurate sub camuflaj, iar presa internațională speculează că va împrumuta platforma tehnică a lui T-Roc R, care a fost dezvăluit în luna februarie. Astfel, Tiguan R va utiliza același motor pe benzină TSI cu capacitatea de 2.0 litri care dezvoltă 300 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm. Sursa:Automarket
    1 punct
  18. Ford România anticipează că vânzările lui Ecosport vor continua să crească și după lansarea pe piață a noului SUV Puma, întrucât cele două modele sunt complementare în gama constructorului american. Noul SUV Ford Puma va fi disponibil pe piața din Europa până la sfârșitul acestui an, iar producția va începe la uzina de la Craiova în toamnă. Ford Puma beneficiază de un design modern și este echipat cu o serie de tehnologii de ultimă generație, motiv pentru care se anticipează că va genera vânzări mai mari decât Ford Ecosport, celălalt model produs la Craiova. Cu toate acestea, Cristian Prichea, noul director general al Ford România, anticipează că vânzările lui Ecosport vor continua să crească, inclusiv pe piața din România. "În primele şase luni am vândut peste 1.300 de unităţi EcoSport, în creştere cu 173% faţă de perioada similară a anului trecut, iar vânzările sale continuă să crească şi vor continua să crească inclusiv după venirea lui Puma. Sunt modele complementare, nu concurente", explică Prichea în cadrul unui interviu acordat publicației Ziarul Financiar. În acest context, lansarea lui Puma va genera o creștere semnificativă a producției la uzina de la Craiova, dar și o creștere a vânzărilor Ford în Europa, în contextul în care SUV-urile reprezintă cel mai dinamic segment de pe piață. "Ford Puma va avea un impact pozitiv asupra vânzărilor, mai ales că face parte din segmentul cu cele mai mari creşteri atât în România, cât şi la nivel european. Ford este deja perceput drept un brand local", a adăugat Prichea. Potrivit raportului financiar publicat de Ford Europa, Ford Ecosport s-a comercializat în 65.300 de unități în primele șase luni ale anului, în creștere cu 10.600 de unități comparativ cu perioada similară a anului trecut. Dacă își va menține ritmul de creștere, Ecosport are șanse să devină cel mai bine vândut SUV Ford în Europa în 2019, în contextul în care Ford Kuga s-a comercializat în 70.000 de unități în primele șase luni ale anului, în scădere cu 16.500 de unități. Ford Edge, cel de-al treilea SUV Ford prezent pe piața europeană, a avut doar 4.600 de clienți noi în prima parte a anului, în scădere cu 1.900 de unități. Sursa:Automarket
    1 punct
  19. Pagani a publicat primele imagini și detalii referitoare la ediția specială Huayra Roadster BC. Modelul va fi produs în doar 40 de unități, iar motorul V12 de 6.0 litri produce 800 CP și 1.050 Nm. Pagani a publicat primele imagini și detalii referitoare la ediția specială Huayra Roadster BC. Modelul va fi produs în doar 40 de unități, iar motorul V12 de 6.0 litri produce 800 CP și 1.050 Nm. Reprezentanții Pagani nu oferă detalii despre timpul necesar pentru sprintul de la 0 la 100 km/h și nici despre viteza maximă a lui Huayra Roadster BC. Cu toate aceastea, oficialii companiei menționează că masa totală a ediției speciale este de 1.250 de kilograme, cu 30 de kilograme mai mică comparativ cu varianta Huayra Roadster. Pentru un plus de control, Pagani propune discuri de frână semnate de Brembo al căror diametru este de 396 mm pe puntea față, respectiv 380 de mm pe puntea spate. Anvelopele P Zero Trofeo R au fost dezvoltate special de Pirelli pentru noul Huayra Roadster BC. Confrom unor surse apropiate companiei, publicul va putea admira în premieră noul Huayra Roadster BC în cadrul Monterey Car Week din California, eveniment care își deschide porțile în 9 august. Sursa:Automarket
    1 punct
  20. Planurile Masreati includ lansarea unui model sport către finalul anului viitor. Conform surselor, acesta va avea la bază conceptul Alfieri expus în 2014. În 2021, italienii vor veni pe piață cu un SUV nou mai mic decât Levante. Maserati a publicat o serie de informații cu privire la planurile companiei pentru următorii ani. Iar constructorul italian a trecut pe listă o mulțime de noutăți. În 2020, Maserati pregătește o serie de îmbunătățiri pentru Levante, Ghibli și Quattroporte. Pe lista premierelor pregătite pentru anul viitor, Maserati a trecut și un model sport. Conform unor surse apropiate companiei, modelul misterios va avea la bază conceptul Alfieri, prototip prezentat în 2014. Aceleași voci susțin că versiunea de serie a lui Alfieri va primi și o variantă cu sistem hibrid de propulsie. Pentru 2021, italienii vor pregăti un frate mai mic pentru SUV-ul Levante. Planurile inițiale indicau lansarea SUV-ului în 2022, semn că italienii vor să extindă cât mai rapid gama din acest segment aflat în creștere. Tot în 2021, fanii producătorului italian vor face cunoștință cu versiunea cabrio a sportivul bazat pe Alfieri, iar spre finalul anului, Maserati ar urma să lanseze o nouă generație GranTurismo. În 2022, Maserati va lansa noile GranCabrio și Quattroporte, urmând ca SUV-ul Levante să primească o generație nouă în 2023. Sursa:Automarket
    1 punct
  21. De pe lista modelelor prezente în #RomanianRoads by Michelin nu putea să lipsească cel mai popular roadster din lume: Mazda MX-5. Într-o lume în care pentru mulți sportivitatea este asociată cu caii putere în exces, în cazul Mazda, acest atu se traduce într-un mod complet diferit. MX-5 rămâne cel mai iubit roadster din toate timpurile și, de-a lungul celor 30 de ani de viață, nu a încetat să uimească publicul. În cadrul proiectului #RomanianRoads by Michelin, Mazda MX-5 poate fi considerat "influencerul" grupului datorită popularității de care dă dovadă indiferent de colțul de lume în care ajunge. Începuturile În 1979, jurnalistul auto Bob Hall reușea să stea la aceeași masă cu Kenichi Yamamoto, directorul departamentului de Cercetare și Dezvoltare din cadrul Mazda. În timpul întâlnirii, Hall i-a expus oficialului producătorului nipon ideea unei sportive de mici dimensiuni. Totul a pornit de la o schiță destul de simplă: un roadster cu motor amplasat frontal și roți motrice spate. Deși oficialul Mazda nu a părut impresionat de ideea lui Hall, jurnalistul a încheiat discuția sugerându-i lui Yamamoto să testeze un Triumph Spitfire. La scurt timp, niponul a mers cu un Spitfire pe drumurile pitorești din zona orașului Hakone. Și așa a luat naștere povestea lui MX-5. La începtul anilor '80, Mazda își mai dorea o sportivă în gamă, iar schița prezentată de Bob Hall sădise o serie de idei în sufletul japonezilor. Astfel, apar trei proiecte în diverse configurații pentru amplasarea motorului și pentru puntea motrică. Cel care avea să stea la baza primului MX-5 a venit din partea diviziei de Cercetare și Dezvoltare din SUA. Primul prototip funcțional a fost construit în 1985 de International Automotive Design, o firmă care a lucrat conform proiectului inițiat de divizia din America de Nord. În luna septembrie, inginerii și tehnicienii Mazda au testat prototipul pe străzile din Santa Barbara, însă aceștia au avut grijă ca formele generale să fie ascunse de ochii trecătorilor. Cu o astfel de strategie, Mazda a reușit să stârnească și mai mult publicul din California. Acestea erau semnele bune pe care producătorul japonez le aștepta. Proiectul final primește undă verde din partea conducerii în 1986, iar o echipă mică de ingineri a lucrat pentru implementarea lui MX-5 în producția de serie și pentru dezvoltarea versiunii finale. Un nou prototip, cu caracteristici foarte apropiate de varianta de serie, a fost trimis în primăvara anului 1987 în Los Angeles pentru a strânge feedback din parte publicului. A fost organizat un eveniment special, iar 245 de oameni au văzut, în premieră, prototipul care avea să stea la baza unei viitoare legende. Imediat după finalizarea prezentării, mulți dealeri din SUA au cerut ca modelul să intre în producția de serie cât mai rapid. Acesta a fost momentul în care și cei mai sc**CENZURAT**i șefi din cadrul Mazda au realizat potențialul pe care MX-5 îl are. În aceste condiții, niponii grăbesc procesele interne, iar debutul lui MX-5 are loc în 1989 în cadrul Salonului Auto de la Chicago. Trei exemplare vopsite în alb, albastru și roșu au fost prezente pe scena standului Mazda, iar angajații constructorului nipon erau tot timpul asaltați de curioși. Între timp, presa din Japonia face presiuni la adresa conducerii pentru introducerea unor exemplare de test, iar fanii modelelor sport generau scene impresionate în fiecare dintre cele 46 de reprezentanțe care acceptau precomenzi pentru MX-5 la finalul lunii iulie. Așa începea eurforia numită Mazda Roadster. Sursa:Automarket
    1 punct
  22. Porsche a anunțat că a primit 30.000 de pre-comenzi pentru sportivaelectrică Taycan pe care o va prezenta în 4 septembrie. Clienții au plătit deja un avans de 2.500 de euro. Porsche va prezenta în 4 septembrie versiunea de serie a prototipului Taycan, pentru care constructorul german a lansat o amplă campanie de marketing prin prezența la numeroase evenimente demonstrative. Sportiva electrică a generat un interes peste așteptări din partea clienților, în condițiile în care numărul de pre-comenzi a depășit deja pragul de 30.000 de unități. Fiecare client a plătit un avans de 2.500 de euro. "Sunt 30.000 de pre-comenzi pentru Taycan", a declarat Andreas Haffner, directorul departamentului de PR al Porsche, pentru publicația germană Handelsblatt. Ultimele informații apărute cu câteva săptămâni în urmă indicau o listă de 20.000 de pre-comenzi, ceea ce sugerează că interesul pentru modelul electric rămâne unul foarte ridicat. Inițial, Porsche a anunțat că Taycan va fi produs în 20.000 de unități pe an. Cu toate acestea, ca urmare a interesului clienților, Porsche a confirmat în luna ianuarie că a decis să dubleze producția la 40.000 de unități pe an. În acest sens, constructorul a angajat deja 1.000 de muncitori din totalul de 1.500 necesar pentru producția lui Taycan, după ce a primit peste 32.000 de CV-uri. Noul Porsche Taycan va fi dezvăluit în 4 septembrie, cu o zi înainte de turneul de golf European Open de la Hamburg, la care Porsche este sponsorul principal. Potrivit informațiilor actuale, versiunea de serie a lui Porsche Taycan va avea două motoare electrice care vor oferi peste 600 de cai putere, iar accelerația de la 0 la 100 km/h va avea loc în mai puțin de 3.5 secunde. Versiunea de top ar urma să ofere o autonomie de până la 500 kilometri, calculată conform vechiului standard NEDC. Sursa:Automarket
    1 punct
  23. Porsche a publicat primele imagini și detalii referitoare la noile 911 Carrera și 911 Carrera Cabrio. Mulțumită celor 385 CP, varianta Coupe poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.2 secunde, în timp ce versiunea Cabrio este mai lentă cu 0.2 secunde. A opta generație Porsche 911 a fost expusă în premieră în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles din 2018. Câteva luni mai târziu, nemții au prezentat și versiunea cu plafon retractabil 911 Cabrio. În momentul lansării, noua generație 911 a fost disponibilă exclusiv în versiunile Carrera S și Carrera 4S. Acum, constructorul german introduce în gama 911 și varianta de bază Carrera. Sub capota lui Porsche 911 Carrera se află motorul boxer de 3.0 litri cu șase cilindri capabil să ofere 385 de cai putere la 6.500 rpm (cu 15 CP mai mult comparativ cu vechea generație) și 450 Nm între 1.950 și 5.000 rpm. Resursele unității pe benzină sunt cuplate la o cutie automată cu opt trepte și dublu ambreiaj. În aceste condiții, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.2 secunde. Mulțumită pachetului Sport Chrono, valoarea pentru sprintul 0-100 km/h este mai bună cu 0.2 secunde. Așa cum era normal, și 911 Cabrio va fi disponibil în versiune Carrera. În cazul acestei variante, accelerația de la 0 la 100 km/h se desfășoară în 4.2 secunde atunci când modelul este echipat cu pachetul Sport Chrono (4.4 secunde pentru varianta standard). Viteza maximă a coupe-ului se oprește în dreptul valorii de 293 km/h, în timp ce varianta decapotabilă poate accelera până la 291 km/h. În ceea ce privește interiorul, noile 911 Carrera și 911 Carrera Cabrio vin cu aceleași elemente oferite și pe versiunile Carrera S și Carrera 4S. Astfel, clienții vor primi un instrumentar de bord mixt (analog și digital), dar și un ecran central cu diagonala de 10.9 inch. De asemenea, nemții vor oferi și modul de rulare "Wet". Acesta detectează automat prezența apei pe suprafața de rulare și transmite un mesaj către cel aflat la volan. Acesta din urmă poate selecta modul de rulare "Wet" prin simpla apăsare a unui buton. Pe piața din România, noul 911 Carrera Coupe are un preț de pornire de 110.282 de euro, în timp ce varianta 911 Carrera Cabrio pornește de la 124.640 de euro. Ambele versiuni sunt deja disponibile pentru comandă. Sursa:Automarket
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.