Jump to content

Despre Tick Rate în CS:GO Source 2


jaxi_usp

Recommended Posts

  -> Counter-Strike 2 urmărește să rezolve această problemă prin introducerea „sub-ticurilor” – o nouă arhitectură de actualizare care promite mișcare, împușcare și aruncare la fel de receptivă, indiferent de rata ta de bifă.

  -> Serverele CS2 vor putea să calculeze acțiunile tale precise între bifări și vor putea înregistra momentele exacte în care ai tras cu arma, ai sărit, ai aruncat o privire într-un colț și toate celelalte intrări necesare. 

  -> Cu această nouă arhitectură de server, Valve afirmă că rata de bifare nu va mai conta, oferind jucătorilor cea mai receptivă și precisă experiență din istoria Counter-Strike.

 

   

 

  https://youtu.be/GqhhFl5zgA0

 

 

 

 

Edited by jaxiᵘˢᵖ

Connect:

->CS.USP.RO [Competitive]

                ->ARENA.USP.RO [Multi Arena 1V1]

   ->FIRE.USP.RO [Competitive]

uspromania.png

->Steam: jaxi_usp

   ->Discord: jaxi_usp

server.php?ip=188.212.102.225&port=27015

server.php?ip=93.114.82.239&port=27015

server.php?ip=188.212.100.121&port=27015

 
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • jaxi_usp changed the title to Despre Tick Rate în CS:GO Source 2
  • jaxi_usp locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Also by continuing using this website you agree with the Terms of Use and Privacy Policy.